WINING & DINING

I går hadde jeg egentlig planer om å dra ut og spise. Jeg ba om tips i gruppechatten om en koselig restaurant fordi jeg var plutselig helt tom for idéer. Venninnen min tipset meg om Taverna’n på Youngstorvet, og den hadde jeg helt glemt. De har amazing pizza og det er superkoselig. Dessverre fant jeg ut at de stengte klokken ni på mandager, og i og med at jeg var ferdig på jobb kvart over åtte funket ikke det så bra. Da ble det endring i planene og middag med vin hjemme i stede. Det var så koselig. Jeg gjorde det skikkelig hyggelig med masse levende lys og fin musikk mens maten ble laget og jeg koste meg med ett glass rødvin. Noen ganger er det hyggelig å være hjemme også, men planen er å prøve Taverna’n på onsdag i stede. 

Jeg fikk bare skikkelig lyst til å vise dere hvor koselig det var her i går! Av en eller annen grunn synes jeg det er litt koselig med døde roser, haha. Det er litt fint på en måte, uten at jeg helt vet hvorfor. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg