TOPPLOKKET KOKER

Her kommer det et usedvanlig sent innlegg til dere. Emilie har akkurat dratt hjem, og jeg skal bare se et par episoder av Friends før jeg legger meg. Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke over ting som irriterer meg. Eller, det kommer vel ikke helt ut av det blå. Jeg har irritert meg over 5 av 6 punkter i løpet av den siste timen, så det kan ha noe med det å gjøre. Det er slike typiske ting som stadig skjer, men som er døds-irriterende. Er det noen som kjenner seg igjen? Jeg velger å dele dette med dere i håp om å finne noen som kan irritere seg sammen med meg! Særlig punkt nummer to får det virkelig til å koke i topplokket… 

Ord delings feil (hehe). Jeg klarer det ikke! Hvis jeg ser skikkelig stygge orddelingsfeil får jeg så vondt i hjertet. Sett heller sammen fem ord for mye enn å dele opp det som skulle vært ett ord i tre. Døds viktig – under etasjen – spare bank. Disse tre har jeg sett det siste døgnet og jeg dåner, seriøst. 

❤ Falske venner. Okei, det er ikke sånn at jeg tror på det som står i horoskopet mitt, men jeg kan si så mye som at stjernetegnet mitt er meg! Hvis du vil forstå deg på meg er det å Google “skorpion stjernetegn” alt du trenger å gjøre. Det står blant annet at lojalitet er veldig viktig for en skorpion og der har du meg. Jeg er lojal til døden, men om du svikter meg får du ikke noe bedre tilbake. “En skorpion glemmer aldri”, og det er så sant som du får det. Jeg har null til overs for venner som svikter meg, og om du gjør det ser jeg ikke lenger på deg som en venn. 

❤ Vond vin. Det er bare trist. Må jeg utdype?

❤  Når Netflix spør om jeg fortsatt er her. Jeg er alltid her! Netflix, da ikke vær så usikker. Jeg forlater deg aldri  Det er så irriterende når jeg er midt i et marathon og må finne frem Macen for å bekrefte at jeg er der hele tiden. Hvis jeg går så skrur jeg deg av, slapp av. 

❤  Mennesker som ikke svarer når du sier hei. Det er så frekt! Jeg har alltid jobbet i serviceyrker, og jeg synes det er så utrolig frekt når folk ikke svarer meg når jeg hilser. Du ser meg inn i øynene og går videre, virkelig? Si hei som et normalt menneske. 

❤  Død Pepsi Max. Dette er jo det verste. Hvis jeg har litt Pepsi igjen blir jeg så glad, helt til jeg skal innta det og den er død :-(. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hva bruker du når du ser på Netflix? Jeg pleier som regel enten å se Netflix fra PS4-maskina mi, eller den stasjonære pcen, og jeg har foreløpig ikke vært borti at jeg må bekrefte at jeg fremdeles er til stede når jeg har hatt serie-marathon eller sett ganske lange filmer. Kanskje det er noen innstillinger noe sted som kan fikse opp i dette? 🙂

    2. Syns ordeling hvor det ikke er nødvendig er tull så enig der. Jeg er også hjertens enig at det er viktig å ha gode loyale venner som ikke svikter deg. Spiller ikke noe rolle hvilket stjernetegn man er i.
      Som sagt så jobber jeg selv i serviceyrke og er enig med deg at når man sier hei så burde de svare hei tilbake.
      Død cola/pepsi smaker som oppvaskvann med smak.

    3. Denne “er du her fortsatt” som kommer opp er pga chromecast. Det er en forsikring om at du følger med, og ikke har sovnet eller noe annet har oppstått som hindrer deg fra å se. Elsker chromecast, den er skikkelig genial ❤️

    4. dersom du ikke liker ordelingsfeil (særskrivningsfeil) bør du informere sofie (romkameraten din) om at hun bør se over tekstene sine før hun publiserer de på bloggen. Hun er dessverre veldig dårlig på særskrivningsfeil.. irriterer meg også veldig over dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg