UKENS SPØRSMÅL // FREMTIDSPLANER, SMINKE, FORHOLD, DYR +++

Hvor er den nye jakken din fra? 🙂

Den er fra Samsøe & Samsøe! Jeg fikk den i gave av verdens beste jenter (de er det på ordentlig) i bursdags-/avskjedsgave. Jeg elsker den, herregud så myk og fin den er. 

Kan du lage et innlegg om hvilke produkt du brukte til extensions? Hvordan du får det så glansfullt? Skader extensionet mye på ditt eget hår?

Ja, det kommer snart! Tusen takk for tips 

Hahaha hva synes du om folk som melder seg på/er med på Paradise? Sant de er sykt dumme i hodet, hahah.

Hahaha nei, jeg synes de som kommenterer nedlatende og slemme kommentarer på blogger er ganske dumme :-))))) 

Pierre som var med i Paradise Hotel går med gullkjede.. Syns du ikke noe om han pga. det??

Hadde ikke sveipet til høyre på Tinder, nei 😉

Jeg bare lurer siden du er så opptatt av dyrevelferd. Noe som er bra, men siden du legger vipper, har du sjekket at de som legger vipper på deg faktisk ikke bruker mink hår? For det er det aller vanligste å bruke. Bare et tips:)

Jepp, det er i orden vet du! Jeg ordner vippene mine hos Beauty House og de bruker 100% polyester-vevde tråder. 

Hvor gammel var du da du begynte med sminke?

Hm.. Jeg prøvde for første gang i syvende-klasse, men begynte vel ikke å bruke det før i tiendeklasse kanskje. Jeg har alltid brukt lite sminke og gått mye uten fordi jeg synes det er så deilig!

Hvor ser du deg selv om ti år?

Wow, skummelt spørsmål! Jeg håper jeg er utdannet journalist og jobber som dette, gjerne sammen i kombinasjon med en stor blogg. Forhåpentligvis har jeg fått reist og opplevd store deler av verden. Jeg vil ha stabil og god økonomi, og eie min egen leilighet. Kanskje her i Oslo, kanskje i utlandet hvem vet. Skal vi se… Jeg er da 33 (herregud angst), og håper jeg har funnet min egen McDreamy og kanskje det til og med er på tide med en liten mini-meg? Jeg skal i hvert fall ha en hund, haha. 

Hvordan er forholdet mellom deg og Petter nå?

Det er bra. Vi er gode venner, men sees ikke så alt for ofte annet enn når han kommer uanmeldt og forstyrrer min alenetid for å låne doen eller lade mobilen sin, haha. Han er en av de jeg kan si alt til og være ærlig med, og det er veldig fint! Vi var jo veldig nære inne på PH, så det hadde vært litt trist om vi ikke hadde hatt noe kontakt i dag. 

Hvis du kunne valgt mellom jente eller gutt når du får barn hva ville du hatt og hva skal den hete?

Denne er enkel! Jeg ønsker meg først en gutt og så en jente, og så kanskje en gutt eller jente til. Jeg vet ikke om jeg vil ha to eller tre barn enda, det kan faktisk mannen min få bestemme. Da jeg var liten ønsket jeg meg alltid en storebror, så jeg har skikkelig lyst til å få en gutt først slik at han kan være en super storebror for den lille bebbis-jenta mi som kommer etterpå. 

Hva er det beste med Oslo?

For å være synes jeg Oslo er veldig kjedelig. Hvis jeg skal velge noe må det være at nesten alle mine nærmeste venner bor i byen, og at det er kort vei hjem for å besøke familien! 

Hvem savner du mest fra Paradise Hotel?

Akkurat nå er det Kevin! Jeg har ikke sett han på evigheter, må tvinge han på besøk snart. Jeg savner til og med rotet hans. Kom tilbake bby 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg