MIN FREDAGSKVELD

Hei, mine fine lesere! Aller først vil jeg si tusen takk for de fine tilbakemeldingene på innlegget uten sminke og vipper. Dere er så nydelige, herregud jeg smelter. Statusen på det er forresten at de ter sykt digg, og jeg har gått rundt uten sminke og vippe i to dager og følt meg forholdsvis fresh. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og skal bare slappe av i et par minutter før leiligheten skal vaskes! Jeg har faktisk allerede startet på kjøleskapet. Da jeg skulle sette inn matvarene jeg kom hjem med klarte jeg ikke la være, så nå er i hvert fall det rent. Snart skal resten av leiligheten bli like fin, nytt sengetøy skal på og så skal jeg tenne alle levende lys i hele leiligheten og kose meg med noe hyggelig på tv. Hvis jeg klarer å bli ferdig med å vaske innen Yummy Heaven stenger skal jeg belønne meg selv med en tur dit! Det er jo tross alt fredag. En rolig fredag i kontrast til forrige helg hvor jeg tømte baren på Sirkus, hehe. 

Nei, nå må jeg få vasket slik at jeg kan sove snart. #Hei70år. Vi blogges i morgen, og da kommer blant annet svarene på ukens spørsmål!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Skal selv ha høstrengjøring i min leilighet iløpet av lørdagen.
      Mim premie blir nok å binge GoH 😋

    2. Gleder meg så mye til jeg flytter for meg selv og kan gjøre det samme, gleder meg til å vaske leiligheten jeg selv bor i, etterfulgt med å tenne masse lys å kose meg forran tven! Høres så koselig og digg ut liksom 😀 Ikke lenge før jeg flytter da, heldigvis!
      Hvordan skrifttype og størrelse bruker du forresten?

    3. Hei Andrea! ville bare si at du er en utrolig flott jente med glimt i øyet og et nydelig smil. Du er en av de få bloggerne jeg følger, og det er fordi du virkelig fremstår som et godt forbilde !! Stå på videre med bloggingen, digger deg fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg