SER DERE FORSKJELLEN PÅ MEG?

I dag har jeg gjort noe som muligens overrasker en del. Jeg har sett meg skikkelig lei på en spesiell ting ved utseendet mitt, og har valgt å gjøre noe med det. Jeg har vært litt smålei en stund nå, men ville ikke gjøre noe før jeg skulle feire bursdag helgen som var, men nå er det altså gjort…

I går bestemte jeg meg for at vippeextensionet mitt skulle av! Nå har jeg hatt det på helt siden slutten av april, og det er veldig lenge. Jeg vet at noen går med det flere år i strekk, men jeg er overrasket over å ha holdt ut så lenge som dette. Jeg savner å kunne fjerne all sminke, og det å kunne gni meg i øynene når jeg vil. Derfor sendte jeg en melding og endret timen min fra påfyll til fjerning. Det var litt skummelt fordi jeg har hatt det på så lenge! Hvordan ser jeg egentlig ut uten vippeextension? Nå har jeg gått masse uten sminke, men hvordan blir dette uten vipper egentlig? Jeg er spent på å finne ut av det, men det første spørsmålet har jeg allerede fått svar på! Æææh, det er så utrolig uvant. 

Slik ser jeg altså ut helt sminkefri med vippeextension. 

Slik ser jeg ut sminkefri og uten vippeextenson!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

36 kommentarer

Siste innlegg