7 GRUNNER TIL AT JEG VIL FORBLI SINGEL

Det er både fordeler og ulemper med å være singel. Jeg har allerede fortalt dere mine grunner til hvorfor jeg tenker det kunne vært koselig med kjæreste. Vel, det ble vel mer en slags “pro kjæreste”-liste, haha. Nå skal jeg dele min pro singel-liste med dere!

Jeg trenger ikke ta hensyn til noen andre enn meg selv! Hvis jeg vil ligge i sengen hele dagen eller dra på byen for den saks skyld er det kun meg selv jeg trenger å tenke på. Det er ingen andres innspill som har noe å si. Jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil. 

Jeg kan droppe å shave leggene på tre uker om jeg vil det. Altså det å shave legger er det kjedeligste i hele verden. Nå kan jeg fint gå litt for lenge uten å gjøre det fordi hvorfor trenger jeg egentlig å ha glatte legger? 

Ingen får se de rare skjønnhets-vanene mine. Hvis jeg plutselig skal begynne å gi andre fri tilgang til skuffen i sminkebordet eller baderomsskapet blir det mye rart som må forklares. Nå er det ingen som plutselig kommer inn mens jeg står med hårfjerningskrem i ansiktet for å fjerne barten liksom.

Det er ingen andre som har noe å si for hvilken film eller serie jeg skal chille med før jeg legger meg. Game of Thrones? Nei takk, her går det i Gossip Girl og Friends. 

Jeg kan sove godt hver eneste kveld og vite at ingen er utro mot meg. Hei inspo fra Instagram quotes. Allikevel er det et godt poeng!

❤ Fulle-Andrea kan fortsette å flørte med hvem hun vil på byen. Edru-Andrea synes dette er kjempekleint og vil helst late som det ikke skjer, men fulle-Andrea elsker å flørte på byen og synes egentlig det er ganske moro. 

Jeg er utenfor umiddelbar fare for å bli dumpet og få kjærlighetssorg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

23 kommentarer
    1. Jeg tør ikke å blande meg inn i hva kvinner har i sine skuffer…. Visse ting bør forbli et mysterium for oss menn.

    2. Gossip girl og friends over GOT anytime. Alle vennene mine sverger til GOT men er ikke helt min greie, liker enkel humor😊

    3. Hahaha hva synes du om folk som melder seg på/er med på Paradise? Sant de er sykt dumme i hodet, hahah.

    4. En dag finner du nok en fyr du kan slappe av med,dra på byen med osv! Og den rette bryr seg ikke om du lar være å shave leggene om vintern, eller om du ikke shaver eller vokser vagina. Og som ikke bryr seg om barten din.
      Å være i et forhold skal være frigjørende, avslappet og fint. Noe annet er nok ikke noe å satse på. 🙂

    5. JOOOODA Andrea jeg ser poengene dine !<3
      nå vet jeg ingenting om hvem du er eller hvorfor jeg egentlig kommeneterer her men flott å være singel 😉
      ENDA diggere er det å være i et godt forhold <3
      å komme hjem til middag hver dag på kvelden og se serier sammen med din kjæreste og samboer som faktisk også er din beste venn også 😉 OOOOOG for ikke å nevne hvor DIGG det er å sove ved siden av samboeren 🙂 gull !
      Jeg har vært sammen med verdens beste mann i 4 år nå og savner ikke singelivet ET sekund !!
      MEN : du MÅÅ tørre å slippe noen inn på deg og være SÅRBAR også for å finne en mann, hehe mange jenter som ikke skjønner den eller tror de må være så perfekte og klare alt selv..... WRONG !!
      Håper du finner deg en bra mann hilsen stine

    6. Det aller beste er jo at du kan “ha sex” akkurat når og hvor du vil. Jeg har kost meg med fru Høyre i mange år nå. Ikke trenger hun penger heller.

    7. Da er det flere av oss med samme holdning. Det er fint å være to,men langt mer ærligere å være seg selv i en alenetilværelse. Og faktisk,kan man være to når man selv ønsker også!😉
      Synes jenter har generelt altfor stort press på seg til å se ok ut. Barbering av kroppshår,sminke,klær etc – og ingenting av dette er helsemessig nødvendig engang. Hva om vi gjorde som gutta,slutta med å la oss påvirke og heller blir det vi er!- velskapt som vi er,har vi egentlig ingenting som Må forandres på. Sånn egentlig..
      Gjør som meg, fjern sminken og boikott denne manipulative industrien. Vær dere selv uten å føle press for å forbedre utseendet. Gutter og menn steller seg på normalt vis og ser kjempeflotte ut uten at de påfører seg en falsk maskeringsmaske/sminke.
      Dette med sårbarhet for utroskap i forholdet er alltid en demper på forhold. Prøv å se nærmere på om det i hele tatt er nødvendig å blande inn verden utenfor når man er kjærester.. sosiale medier er en risiko i den sammenheng,og man kan føle at man er flere i forholdet bare av den grunn. Det skal være lov å sette grenser/begrensning for å ta ibruk elementer inn i forhold.

    8. Flotte poeng du hadde der.
      Men vent til du går single i over 8 år som meg.
      Da blir det utrolig vanskelig å komme seg inn i et forhold igjen.

    9. Fine, innspirerende deg!
      Jeg er i en situasjon nå der jeg har begynt 2 året på studiet og jobber i butikk ved siden av, men merker at motivasjonen for å studere er veldig liten.. Jeg har alltid likt skolen, men merker at det eneste jeg egentlig vil nå er å jobbe og på sikt er drømmen å kunne åpne/drive noe selv. Likevel føler jeg at det ikke er greit å droppe ut/utsette utdanning i dagens samfunn. Men jeg er bare 21 og sliter med søvn etc. Fordi jeg ikke føler jeg strekker til siden motivasjonen for skolen ikke er der og jeg hater å levere noe halvveis. Hva er dine tanker rundt dette og hva hadde du gjort? Trenger litt råd hehe 🙂
      Stor klem!

    10. Viktoria: Hei, Viktoria <3 Hvor lenge er det igjen av studiet ditt? Har studiet noe du kan bruke videre i det du ønsker å jobbe med? All erfaring er god erfaring å ha med seg inn i et arbeidsmarked! Nå vet ikke jeg så mye, og det er sikkert mange andre du heller bør spørre om råd enn meg... Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon, men alt jeg kan si er at jeg angrer på å ha droppet ut av mitt studie i stede for å fullføre!

    11. Grunde er litt sånn som du skrev på nr 4, dette med å være bedrevitende. Ikke noe vondt ment om han, men ser for meg at han egentlig utfyller de fleste punktene du skrev der. Jobber selv i butikk og han har vært innom her flere ganger og han er litt småuføflig i væremåten. Gidder ikke å si hei, takk for vekslepengene, bare går uten å si like måde når jeg ønsker han en fin dag osv. Vet ikke med deg men var det sånn han var på PH?

    12. Kefir: Jøss, kan ikke se for meg at Grunde er uhøflig mot de som jobber i butikk, men om du har opplevd dette er det jo synd 🙁 Kanskje han hadde en dårlig dag? Sånn jeg kjenner Grunde er han høflig mot alle rundt seg!

    13. Anonym: Ikke dumt spørsmål 😀 Jeg bruker N – Natural. Den kan du kjøpe på Life for eksempel. Ikke kjøp den som heter “Andrea”, selges på Vita blant annet. Den er forferdelig og svir av huden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg