MINE FAVORITTER- HÅRPRODUKT

Nå tenkte jeg å dele “mine favoritter” fremover. Jeg skal vise dere mitt favorittprodukt når det kommer til hår, sminke, hud og hvis dere liker det så kan jeg vise frem flere! Dette blir et tips-innlegg basert på eget bruk og erfaring. Jeg håper dere liker det 

Først ut er mitt favoritt-hårprodukt. Det er Redken All soft Supple Touch. Jeg er totalt avhengig av denne, og bruker den hver gang jeg vasker håret. Håret mitt har veldig lett for å floke seg, og det er omtrent umulig å gre gjennom det når det er vått. Denne gjør det så utrolig mye lettere! Jeg sprayer den over hele håret, inkludert extensionet mitt, og det mykner opp og gjør det kjempelett å gre gjennom. Hvis jeg måtte valgt ett hårprodukt hadde jeg valgt denne sprayen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg