UKEN SOM GIKK #5

AKKURAT NÅ :

Nå har jeg akkurat stått opp. Det er helt forferdelig! Jeg våknet først av meg selv halv ni, men tvang meg til å sove videre fordi jeg var sliten. Så ja, da våknet jeg halv tolv da… Jeg tror jeg trengte det, ellers hadde jeg nok ikke klart å sovne igjen. Så nå er det bare å komme seg opp og ut! Jeg skal møte lillesøster i byen og vi skal kjøpe bursdagsgave til henne sammen før hun drar tilbake til Tromsø senere i dag, så det blir koselig. 

UKENS TANKE:

Jeg er så glad! Det er høst, altså min favoritt-årstid og livet er generelt veldig bra. Jeg er glad nesten hele tiden, og det er deilig. 

UKENS CRAVING: 

Ingen verdens ting. Det er veldig rart, men jeg har nesten ikke hatt lyst på sjokolade en gang. Hver gang jeg har spist det i det siste så har jeg blitt kvalm, og det har gjort at lyst har minsket. Det er bare bra sånn sett. 

UKENS SERIE:

Friends! Jeg blir aldri lei, og nå har jeg startet på nytt igjen haha. 

UKENS HØYDEPUNKT:

Bursdagsfeiringen til Martine og meg! Det var så utrolig gøy. Jeg skal innrømme at jeg har en del hull fra kvelden, men jeg vet at jeg hadde det kjempegøy og var veldig glad. Det var så koselig at så mange kom, og det var rett og slett bare en skikkelig bra kveld. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Jeg har vært skikkelig dårlig i det siste. Jeg tror det er et eller annet jeg ikke tåler, fordi jeg har vært mye kvalm og hatt veldig vondt i magen. På lørdag natt våknet jeg og måtte kaste opp uten at jeg forstår hvorfor, og det er tredje gangen på to uker jeg våkner på natten og må kaste opp. Det er egentlig bare veldig ubehagelig. 

UKENS MATRETT:

Det må bli den hjemmelagde pizzaen Christina lagde til avskjedsmiddagen vår. Den var helt sykt god! Det var blant annet honning, pinjekjerner, ruccola og cherrytomater. Jeg kunne levd på den pizzaen!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

“Isabelle slo til meg på et utested i Oslo”

7 grunner til at jeg vil ha kjæreste

Singelkino endte i tårer

UKENS PERSON:

Denne gangen blir det Marte Fineste Marte er en av mine aller beste venninner! Hun stiller alltid opp, og er så snill og god. I helgen ble hun utsatt for noe helt forferdelig, og det skal jeg la henne fortelle dere om senere. Hun fortjener det aller beste i verden, og jeg er så glad i henne!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg