ALT SOM SKJEDDE I HELGEN

Denne helgen har vært så fin, men herregud så slitsom. Det startet med bursdagsfeiringen til Martine og med på fredag, og det tok jo helt av! Det var skikkelig hyggelig, og jeg var bare så glad og lykkelig. Vel, bortsett fra da det plutselig dukket opp en stripper og jeg gjorde alt jeg kunne for å rømme, haha. Vennene mine er gale… Jeg kommer til å huske dette for alltid da, så sånn sett en veldig kreativ og morsom gave! Det ble alt for mye shots og jeg sov bort nesten hele lørdagen.

I femtiden måtte jeg komme i gang fordi jeg skulle nemlig i min egen avskjedsmiddag. Christina og jeg sluttet på jobben nesten samtidig, så vi arrangerte vår egen avskjedsmiddag med alle de gamle, fine jobb-jentene som har sluttet før oss. Det var så koselig. Jeg var ganske død i starten, men det kom seg etter hvert. Christina vartet opp med en helt sykt god hjemmelaget pizza, og jeg fikk åpnet en flaske rødvin. Det ble avskjedsgaver og tårer, ofc. Jeg er så rar. Da jeg så det søte kortet de hadde kjøpt begynte jeg å grine fordi hundene på det var så søte, haha. Litt sliten kan du si. Jeg fikk forresten den superfine fuskepelsen jeg har på meg på disse bildene ❤ Den er fra Samsøe & Samsøe!

Det ble en veldig morsom kveld, og vi dro på Brygg i Storgata og spilte pingpong! Det er så undervurdert. Selv om jeg er elendig er det så gøy, haha. Alle var jo med og feiret meg på fredag så det var en ganske sliten gjeng som dro ut. Vi tok kvelden ganske tidlig, og det var skikkelig deilig å legge seg under dyna da jeg kom hjem. Jeg er helt kjørt, og i natt fikk kroppen min en reaksjon på all moroa. Plutselig våknet jeg og måtte løpe på do. Jeg ble liggende der i det som føltes som en evighet og kastet opp. Helt forferdelig! Jeg var ikke særlig full i går, men jeg var utrolig sliten og jeg tror det bare ble for mye til slutt.

Dagen i dag har vært veldig rolig. Nå sitter jeg hos Marte og Thomas og skal bli her en god stund. Vi har vært en liten tur ute i det fine høstværet, men jeg kjenner at jeg trives best på sofaen i dag, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg