PÅ VORS ER JEG…

På trening er jeg… Som regel veldig motivert! Jeg skal klare det jeg har bestemt meg hvor, og hvis jeg ikke klarer det blir jeg dritsur og prøver igjen. Jeg elsker å klare nye ting, og er oftest skikkelig gira. 

Lykkeligst er jeg… På ferie! Et varmt sted, uten bekymringer hvor jeg kan spise deilig mat og bruke så mye penger jeg vil. 

På vors er jeg… Veldig glad i allsang, og da helst Taylor. Jeg drikker alt fra vin og prosecco vil hjemmelagde drinker, og vet aldri hvordan det ender. Hvis jeg er på et vors med mine venner er jeg fort høylytt og skal ta del i alle samtaler samtidig som jeg skal dokumentere alt til Snapchat. Hvis jeg ikke kjenner alle blir jeg fort ganske sjenert og vil gjemme meg bak telefonen eller aller helst en pute. 

Som sjåfør er jeg… Veldig forsiktig! Her kjører vi i fartsgrensen og tar ingen sjanser om jeg skal ut på en hovedvei. Jeg er dritkjedelig å sitte på med, men heldigvis ganske trygg!

Som passasjer er jeg… ELENDIG! Jeg er så forferdelig å ha med i bilen. Det er reaksjoner på alt, og jeg hyler, gisper og holder meg foran øynene fordi jeg tror vi skal dø hele veien. Jeg skulle helst kjørt selv, men så vil jeg jo ikke det heller haha. 

Økonomisk er jeg… Nesten like elendig som jeg er passasjer. Jeg er ganske god på å bruke mer penger enn hva jeg egentlig har og elendig på å spare. Jeg hater dette!

På jobb er jeg… Rastløs og pliktoppfyllende. Rastløs i den forstand at det må skjer noe. Hvis jeg står der uten noe å gjøre holder jeg på å krepere. Jeg synes det er gøy å jobbe, og koser meg så lenge det er noe som skjer. 

Om kvelden er jeg… Trøtt helt til jeg faktisk skal legge meg. Da har jeg dratt det ut for lenge slik at jeg har kommet over stadiet hvor jeg faktisk sovner med en gang. Jeg ser nesten alltid en eller to episoder av en serie før jeg sovner. Det er så koselig!

Om morgenen er jeg… Skikkelig trøtt. Allikevel er jeg ganske flink til å komme meg opp, og i det kaffen begynner å virke er jeg ganske raskt våken. Jeg står som regel opp mellom klokken 07.00 og 09.00 alt etter hvor trøtt jeg er, haha. Noen dager når jeg merker at det trengs skrur jeg av vekkerklokken og sovner til jeg våkner av meg selv. Det er så deilig!

Etter byen er jeg… Så full… Hehe. Jeg elsker nattmat og det er egentlig hovedgrunnen til at jeg gidder å dra ut. Jeg drar gjerne tidlig fra utestedet for å slippe den lengste køen på McDonald’s. Det er helt sykt, jeg vet. Så da tropper jeg opp på McDonald1s med skoene i hånden, får i meg en stor meny og gjerne en shake eller is, før jeg vandrer barbeint hjem og setter på en film jeg rekker å se ett minutt av før jeg sovner. 

På date er jeg… Litt klein i begynnelsen. Det går som regel bedre etter hvert! Jeg er alltid nervøs og overtenker absolutt alt, noe som er dødsirriterende. 

I taxikøen er jeg… Aldri med mindre jeg er to mil hjemmefra. Jeg går alltid hjem fra byen, det er så deilig!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg