LIVET ER BRA

Jeg stod og lagde meg lunsj tidligere i dag før jeg skulle på jobb. Plutselig tok jeg meg selv i å stå og smile. Jeg bare kjente hvor bra jeg har det nå, og hvordan ting virkelig begynner å falle på plass. Nå har jeg endelig kommet til et punkt hvor jeg er mest lykkelig, og har det veldig fint! Det var bare så deilig å kjenne på den følelsen, og jeg fikk lyst til å dele dette med dere!

Dagen var bare så fin fra start til slutt. Jeg er inne i gode rutiner. Treningen går kjempebra, jeg skal feire bursdagen min sammen med Martine i morgen og har fått en jobb hvor jeg trives godt. Det meste er ganske bra, og det er sånne små ting som gjør det store bildet flott! Jeg er så takknemlig for alle rundt meg, og ikke minst dere! Tusen takk for at dere leser og engasjerer dere hver eneste dag 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg