“ISABELLE SLO TIL MEG PÅ ET UTESTED I OSLO”

Når det kommer til Jodel blir jeg liksom aldri helt ferdig. Det å la den appen og brukerne holde på som de vil er noe jeg ikke klarer å legge fra meg. Jeg trodde egentlig dere var ferdig med meg, men tydeligvis ikke. På søndag fikk jeg tilsendt to bilder av en venninne. Det var skjermdump fra Jodel og en post som handlet og Isabelle og meg. “Hvorfor liker ikke Andrea Isabelle?”. 

Det som stod under posten av at Isabelle hadde slått til meg på doen på et utested her i Oslo. Videre stod det at det var på grunn av ting som hadde skjedd på Paradise, og en eller annen uvitende person påstod også at vi ikke en gang hilste på hverandre under Stavernfestivalen i sommer. Jeg lurer virkelig på hvem som sitter og dikter opp disse historiene? Hva får du egentlig ut av dette? 

Jeg kan si så mye som at alt som står i den posten er feil, helt fra det aller første spørsmålet helt til og med det siste svaret. Det at jeg ikke liker Isabelle stemmer ikke. Det at hun har slått til meg stemmer ikke. Det at jeg ikke liker henne på grunn av ting som skjedde på Paradise stemmer ikke. Det at vi ikke hilste på Stavernfestivalen stemmer heller ikke. At noen tar ting som står på denne appen som fakta er skummelt når jeg ser hvor mye sladder og falske rykter som spres der. Jeg har ingen verdens ting i mot Isabelle, og ting som skjer på Paradise har jeg aldri holdt mot noen i ettertid. Vi henger ikke masse sammen nå, men det er like hyggelig hver gang vi møtes. 

Slutt å skap drama og uvennskap der hvor det ikke finnes! 

 

2 kommentarer
    1. jeg vet dette kanskje kan virke litt feil, men jeg som en 15 år gammel jente ser ikke hvor problemet ligger? misforstå meg rett. det jeg mener er at om du overser dette og ikke bruker tiden din på å titte på jodler og skrive innlegg om det, vil du spare deg for mye drama og energi. de som skriver dette vil jo bare ha oppmerksomheten din! det jeg tenker at du kanskje må snu om litt på tankegangen din og heller bare overse det neste gang. det finnes jo såå mye annet du kan skrive innlegg om!
      vil også få sagt at du er en utrolig skjønn og snill jente, stå på videre ❤️
      klem

    2. Anonym: Hei 🙂 Jeg fikk dette tilsendt av en venninne, fordi jeg har ikke Jodel og bruker absolutt ikke tid på en slik tåpelig app! Når det er sagt føler jeg det er helt feil at Isabell skal ha på seg at hun har slått til meg. Når det kommer så alvorlige anklager og påstander mener jeg det er rett å avkrefte dem med en gang 🙂

      Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg