JEG TESTER SINGELLIVET FOR DERE

Nå skal jeg fortelle noe jeg synes er veldig gøy. Jeg har bestemt meg for å virkelig teste ut singellivet! Det er ikke akkurat en hemmelighet at jeg er forever alone, og alltid har vært singel. Allikevel har jeg liksom ikke testet ut hvordan det er. Nå skal jeg begynne å gjøre typiske par-ting som å dra på kino, gå ut og spise og gjøre andre koselige ting, men jeg skal gjøre det helt alene! Alt skal dokumenteres, og jeg skal dele følelser, tanker og absolutt alt om opplevelsen min med dere.

Det hele starter den kommende uken. Jeg skal dra på kino HELT ALENE! Jeg er litt rar så dette har jeg ofte hatt lyst til, men aldri helt turt. Er det ikke teit å dra på kino alene liksom? Nei, vet dere hva. En kveld skal jeg dra og se en film all by myself. Det blir så spennende å se hvordan det får meg til å føle meg. Jeg kommer nok til å møte vennegjenger og kjærestepar som snakker om forventninger til filmen, mens jeg sitter der med popcornet mitt og lurer på hvordan dette faktisk skal gå. 

Nå håper jeg dere vil hjelpe meg med dette prosjektet! Del gjerne erfaringer og fortell meg hva dere vil at jeg skal teste ut for dere. Det kan være kjempeskummelt å gjøre ting helt alene, så nå har dere muligheten til å la meg teste det ut for dere. Legg igjen en kommentar så kanskje det blir det jeg gjør neste uke!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

30 kommentarer

Siste innlegg