DETTE ØNSKER JEG MEG I BURSDAGSGAVE

Reklame – inneholder annonselenker

I dag er det første oktober, og vi er endelig inne i min bursdagsmåned! Nå nærmer det seg bursdagen min med stormskritt (26. oktober for dere som ikke vet det), og det er en perfekt anledning til å se etter hva jeg ønsker meg! Jeg lurer på om jeg kanskje skal klikke hjem noe av dette til meg selv i bursdagsgave når den tid faktisk kommer. Det beste jeg vet er å gi bort gaver, også til meg selv! Nå har jeg funnet så utrolig mye fint jeg har lyst på, og dette er et lite utdrag av en alt for full handlekurv som må slankes drastisk. 

1. HER       2. HER       3. HER

4. HER       5. HER       6. HER

7. HER       8. HER       9. HER

10. HER       11. HER       12. HER

13. HER       14. HER       15. HER

16. HER       17. HER       18. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg