JEG ER UTSLITT

Akkurat nå sitter jeg her, og øynene mine holder på å skli igjen. I dag har jeg vært totalt tappet for energi, og da jeg våknet merket jeg at ting ikke er som det bør være. Jeg har blitt syk, og herregud så godt det merkes på kroppen! Dessverre hadde jeg noen ting jeg måtte få gjort i dag. Det var ikke all verdens, men det var utrolig slitsomt å gjennomføre når alt jeg ville var å ligge under dyna på sofaen og falle inn og ut av søvn. Det er skikkelig synd fordi planen var å få gjort klart masse innenfor bloggen fordi jeg skal jobbe mye denne uken. Nå er jeg redd jeg ikke kommer meg på jobb i morgen en gang, for nå er jeg helt totalt kjørt. Jeg krysser fingrene for at formen blir bedre, men jeg vet ikke. Det er typisk meg å bli syk når jeg virkelig ikke har tid. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg