HVA SKJEDDE MED KJÆRESTEJAKTEN?

Både Sofie og jeg får fortsatt spørsmål om hva som skjedde med daten jeg skulle på. I sommer skrev jeg, eller egentlig Sofie, et innlegg om at jeg var på leting etter en kjæreste! Alle som var interessert i en date med meg kunne sende inn en mail, og Sofie og Morten skulle gå gjennom de aktuelle kandidatene og finne en date til meg.Hva skjedde egentlig med daten og kjærestejakten?

Vi fikk masse mail, og det var veldig moro! Sofie og Morten gikk gjennom alle sammen, men dessverre fant de ingen de mente ville passe meg. Det er ikke bare jeg som er sær her, haha. Midt oppi dette ombestemte jeg meg femten ganger, så det var ikke en lett jobb de fikk. Jeg avbrøt en gang, men så angret jeg og sa de kunne finne en allikevel. Det ble litt mye greier, og egentlig forsvant alt ut i intet. Jeg kan egentlig ikke gi noe bedre svar enn dette, men jeg håper dere forstår litt mer hva som skjedde. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg