UKEN SOM GIKK #3 LOS ANGELES, PENGER, EN PLAN OG PIZZA

AKKURAT NÅ :

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og havregrøten min (som jeg elsker) står foran meg på bordet og kjøler seg ned litt. Jeg har vært på min andre PT time, og det var så gøy!!! Jeg ble så sliten, haha. Nå har vi (eller han da) satt sammen et fullkroppsprogram som jeg skal trene tre ganger i uken, og i tillegg skal jeg ha en dag med kondisjon. Dette er skikkelig gøy, og jeg elsker at jeg nå har en plan og noe konkret å forholde meg til. Nå har jeg notatboken liggende ved siden av meg og etter at havregrøten har kommet seg ned i magesekken skal jeg sette opp en plan for uken som kommer. Yei!

UKENS TANKE:

Hvor utrolig mye arbeidsmiljø har å si for om man trives i en jobb eller ikke. Du kan ha det som i dine øyne er en dritkjedelig jobb, men om du jobber med helt fantastiske mennesker blir det plutselig den beste jobben du har hatt noen gang! Dette gjelder også motsatt. Har du en kjempebra jobb, men trives ikke i det hele tatt på arbeidsplassen eller med de du jobber sammen med blir det en drittjobb. 

UKENS SERIE:

Sorry, fortsatt The Good Wife. Nå har jeg ikke så mange episoder igjen da, så neste uke MÅ det bli en annen serie. 

UKENS HØYDEPUNKT:

Vi drar til LA!!!! Det er definitivt høydepunktet. Jeg har bestilt flybillett til Los Angeles og det gleder jeg meg selvfølgelig masse til. Det er ikke noe som kan slå det denne uken altså. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Hvor blir pengene mine av??? Haha, jeg aner ikke. Altså jeg shopper sjeldent og gjør jo ingen verdens ting så hvor i all verden blir pengene mine av? Jeg kan virkelig ikke forstå det. Eller, det går jo en del til sjokolade, men sånn utenom det. Aner ikke. 

UKENS MATRETT:

Mmmmm, pizzaen jeg lagde i går! Den var SÅ god. Jeg var dødssliten etter jobb, kjøpte med en ferdigbunn og hvit pizzasaus av creme fraiche, hvitløk og en annen ting jeg ikke husker fra Rema samt revet ost med mozzarella og cheddar. Toppet dette med blomkål (som er sykt digg på pizza), paprika, rødløk og tomat. Så enkelt og så sinnssykt godt!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Slik var min første PT-time

Spørsmålsrunde // Vennene mine svarer

Spørsmålsrunde // Har du noen gang?

UKENS PERSON:

Denne gangen blir det delt plass mellom Sofie og Julie! De er så snille at de gir meg en del av flybilletten til LA i bursdagsgave slik at jeg også får blitt med. Jeg gleder meg så mye til å oppleve dette visstnok fantastiske stedet sammen med disse gale og hysterisk morsomme jentene. Det blir så bra! (Vi skal på leting etter Harry, bare så dere vet det). 

7 kommentarer

Siste innlegg