ET SKIKKELIG KRASJ

Akkurat nå ligger jeg godt plantet under dyna og ser på filmen Lettes to Juliet. Den er så fin! Jeg er helt utslitt etter gårsdagen, og selv om det er normalt å bli sliten etter en så lang dag er ikke dette normalt. Jeg synes i ett sett så det kan jo være at jeg begynner å bli syk. Heldigvis har jeg ikke andre planer enn PT-time klokken tre, så jeg tenker å ligge her en god stund til. 

I går fikk jeg virkelig kjenne på hvordan min ene jobb kom i veien for min blogg-jobb, og det ble fullstendig krasj. Det har aldri skjedd ordentlig før i går. Selvfølgelig er det ikke enkelt å kombinere de to, men i går var det umulig. Jeg hadde forhåndsskrevet alle de tre innleggene til dere, og tidsinnstilt de så de ble publisert. Allikevel fikk jeg ikke tid til å dele annet enn det første innlegget, og det er ganske synd. Det er ikke bare å skrive et innlegg, men det skal deles på min Facebookside, andre bloggsider på Facebok, og selvfølgelig på Snapchat og Instastory. Det har mye å si for hvem jeg klarer å engasjere nok til å klikke seg inn foruten om dere faste, fantastiske lesere! Det merket jeg i går, og det er første gang jeg virkelig har ført meg helt fraværende på bloggen selv om jeg på en måte var her, haha.

Det var noe som heter markedsdag på Karl Johan, så jeg begynte på jobb klokken åtte på morgenen, og jobbet til klokken syv på kvelden uten pause og egentlig uten tilgang på telefon. Jeg satt ned to ganger i løpet av den tiden, og det var de to gangene jeg var på toalettet. Jeg var ikke hjemme før tolv timer etter jeg forlot leiligheten på morgenen og da var jeg så sliten at jeg så vidt orket å reise meg opp fra sengen, haha. Jeg skulle egentlig møte noen venninner ute, og kom så langt som til foundation og et fullt glass vin før jeg skjønte at dette ikke kom til å gå bra og la meg i stede. Lurt!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg