ELLEVE TIMERS ARBIDSDAG


Skjørt BikBok // Body Madlady.se // BH Triumph // Sko Dinsko // Jakke Kappahl 

Hei, fine dere! Nå er jeg faktisk på jobb, men jeg har forberedt innlegg for dere hele dagen. Det førte til at jeg jobbet overtid med bloggen i går, haha. Jeg satt oppe til nesten halv to, og begynte på jobb klokken åtte i dag tidlig. Det var mildt sagt vanskelig å komme seg opp, og jeg satser på at sjokolade og kaffe skal få meg gjennom denne dagen.

I dag er det markedsdag og jeg skal jobbe 11 timer i strekk uten pause. Av den grunn blir det ikke lett å oppdatere bloggen, men følg med for det kommer både et innlegg om mine favoritter og ukens spørsmål som inneholder masse juicy! Det er bare å glede seg, og jeg ønsker dere alle en kjempefin lørdag ❤ 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Anonym: Ja, er det noe bedre enn å jobbe? Du skal ut i arbeidslivet etter studiene tenker jeg, og da vil du antakeligvis ha en 8-timers jobb. Hva er galt med at jeg synes en 11-timers dag er en ganske lang arbeidsdag når jeg ikke en gang får pause? 🙂 I tillegg måtte jeg sitte oppe kvelden før og skrive ferdig tre innlegg til denne dagen, så der har du tiden du bruker på studier utover den tiden du faktisk er på skolen. Jeg har studert jeg også, så jævlig hardt er det ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg