UKENS SPØRSMÅL // UVENNER, MIN DRØMMEDAG, BLOGGEVENTS, UTESTEDER OG PARADISE

Hvordan hadde en drømmedag for deg sett ut?

Da ville jeg vært enten i New York på høsten, vandret gatelangs med ubegrenset penger på kortet! Jeg ville sett, spist og shoppet alt som er før jeg hadde tatt meg en lang tur i Central Park. På kvelden ville jeg dratt på en syk rooftop-restaurant og spist en skikkelig god middag med verdens beste dessert etterfulgt av verdens beste cocktails. Eller så ville jeg hatt en luksusdag på for eksempel Bahamas med sol, varme, deilig mat og stjernehimmel!

Hvis du kunne dratt tilbake i tid og gitt tips til 16 årige Andrea, hva ville det vært? (som du skulle ønske du visste da, men vet nå)

Jeg ville sagt at du må slappe mer av, og at det alltid ordner seg. Ikke bry deg om hva andre mener om deg, det spiller ingen rolle så lenge du selv vet hvem du er! Jeg ville også bedt meg ta bedre vare på kroppen min. 

Så fint antrekk 🙂 hvor er kåpen fra?

Tusen takk! Den er fra H&M. 

Hvilke egenskaper setter du pris på hos dine venner?

At de ikke dømmer uansett hva som skjer. Det er helt fantastisk!

Hva var det verste med bakvendt-uka på Paradise?

Det var definitivt at Isabelle kom inn igjen. Jeg var så fornøyd da vi fikk splittet opp Martine og Isabelle i uke syv, og da jeg skjønte at en ny jente skulle sjekke inn på parseremonien var jeg sikker på at det var Sofie som skulle komme gående. Jeg skjønte ingenting da det var Isabelle. Altså, hvorfor? Hun var der i en uke og røk ut uten å ha gjort noe som helst, det ga liksom ingen mening. I tillegg synes jeg det var veldig hardt å måtte velge mellom Petter og Morten. Jeg satt og gråt på dagen til Henote fordi jeg var så lei meg, haha. 

Hva savner du mest og minst fra Paradise?

Det jeg savner mest er definitivt hvor chill det var å være der! Vi hadde ingen forpliktelser, ingenting som måtte gjøres, ryddes eller vaskes og vi bare koste oss. Det var så hyggelig, og der og da hadde vi det så fint sammen. Det savner jeg masse. Det jeg savner minst er ventingen. 

Hvordan syns du det er å være på f.eks bloggevent etc – er det mye fokus på det overfladiske? Føler du at dette påvirker deg mer nå enn tidligere, altså før du ble kjent? Eks. hvordan man kler seg, sminker seg.

Hm… Nå må jeg tenke om jeg har vært på et bloggevent, haha. Jeg har vel på en måte det, men jeg synes det var skikkelig hyggelig. Foreløpig er alle jeg har møtt utrolig hyggelige og åpne, og jeg har blitt tatt godt imot overalt. Jeg var ikke på bloggevent før jeg ble litt kjent, så det er litt vanskelig å svare på, men hvis du tenker generelt så går jeg fortsatt på matbutikken midt i Oslo sentrum i slippers og jobbebukse ti minutter etter at jeg har våknet uten å bry meg, haha. 

Hvor er den svarte genseren fra? Lenge siden du kjøpte den? 🙂

Den er fra Zara, og ble kjøpt i fjor høst 🙂

Er Nox et bra utested?

Vel, jeg har hatt det moro der. Når det er sagt er det et typisk se og bli sett-sted som prøver veldig hardt å være eksklusivt, noe som egentlig bare er veldig kleint.

Har du noen gang bleket tennene? Helt sykt hvite 😩

Ja, det har jeg! Nå har tennene mine alltid vært veldig hvite, men jeg ville bleke de uansett (overfladiske meg, heihei). 

Hva synes du om Marcus (Borger)? Virker som du irriterte deg litt over han på hotellet…

Haha. Ja, altså Marcus er hyggelig han, men på Paradise irriterte han meg ganske mye. Han tok ikke nei for et nei og prøvde å manipulere meg til å tro at jeg skulle redde Morten når alt egentlig handlet om å redde han. Nei, da var han døds-irriterende, men ellers er han hyggelig! 

Er du uvenner med Martine siden du ikke var på Max factor eventet igår og med hun og Sofie ut på byn?

Nei, jeg er ikke uvenn med Martine. De var på et event jeg ikke var invitert på, og dro på vors hjemme hos oss før de dro ut på byen. Jeg var på besøk hos en venninne, men rakk å treffe de før de dro videre og fikk gjentatte ganger tilbud om å være med ut 🙂

Var det noen du ikke hadde snakket med på lenge som tok kontakt etter PH kun på grunn av det?

Nei, ikke for annet enn å si at de hadde fått det med seg 🙂

Hvorfor vil du ikke få barn?

Jeg vil ha barn, men jeg vil ikke føde de selv. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Jeg synes du er flink til å blogge ofte og at du varierer og blogger interessant! Tommel opp for god kvalitet på bloggen 🙂

    2. Tilfeldig at du måtte nevne Isabelle her nå eller? Haha. Bare sånn rent tilfeldig etter at hun skrev om deg på sin blogg? Do not think so! Ta deg en bolle!

    3. Hei, jeg flyttet til en ny plass i sommer og var ikke kjent med noen her. Igår var jeg på fest med klassen for første gang og da jeg kom merket jeg alkoholen veldig godt allerede, noe som vil si at jeg ikke var helt tilstedet på festen. Har du noen tips til hvordan jeg skal overleve de neste skoledagene som vil bli ganske flaut? Da jeg skrev masse i klassechatten på fb i fylla, skrev også til flere i klassa utenom klassechatten som heller ikke er så til å skryte av, tagga mange forskjellige i klassen på ting jeg kom over på fb som ikke ga mening osv.

    4. Når jeg leste bakvendt-svaret, tenkte jeg at du hadde kommet med er ekte bakvendt-svar, og derfor svart på motsatt! Haha

    5. Når du sier du ikke vil føde selv, vil du adoptere da eller ha en sugatmor ( eller hva det kalles ) jeg selv har adoptert 3 barn fra norge, og er veldig fornøyd med det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg