MINE FAVORITTER

Matbutikk – Det varierer mellom Kiwi og Rema1000, haha. Er ikke lett å velge, si. Jeg liker noen produkter best hos Kiwi, mens jegsynes Rema sine egne produkter er helt fantastiske! Rema har for eksempel veldig gode taco- og vegetarprodukter, mens jeg synes frukt og grønt er bedre å kjøpe hos Kiwi av en eller annen grunn. Smågodt er også bedre hos Rema, men jeg liker at Kiwi har risbrød haha. Ikke enkelt å det valget der, så jeg handler omtrent like mye begge steder. 

Sted i Oslo – Jeg er veldig glad i å komme litt bort fra selve byen, så det å ta t-banen opp til Sognsvann eller gå til Ekebergparken er helt fantastisk. Hvis jeg trenger å tenke eller bare har litt ekstra tid er det helt perfekt. Da jeg bodde like ved Ekebergparken var jeg der flere ganger i uken, og noen ganger hver eneste dag! Nå som det begynner å bli ordentlig høst er det å gå kveldstur en av mine favoritt-hobbyer. 

Klesbutikk – Jeg er veldig glad i Zara, og i tillegg synes jeg H&M Trend har veldig mye kult! Nå er det lenge siden jeg har kjøpt meg noe nytt, men sist jeg handlet var det på Zara. De har så mye fint, men egentlig hater jeg å handle i vanlige butikker. Nettshopping 4 life!

Matrett – Taco, namnamnam. 

Snack – Det er definitivt sjokolade. Helt uten tvil! Jeg er så utrolig glad i sjokolade, og det er nesten forferdelig hvor godt jeg synes det er. Jeg har null problemer med å spise en hel plate på null komme niks liksom. Alt med sjokolade er ekstra godt. 

Utested – Det kommer helt an på humøret og hvem jeg er med. Jeg er vel egentlig mest på Jaeger som ligger i sentrum av Oslo, eller så synes jeg de ter en del morsomme steder rundt Youngstorvet. For noen uker siden testet vi ut et nyåpnet sted som heter Brygg i Storgata, og det var så gøy! Helt perfekt for en chill, men morsom kveld ute med venner eller kanskje en date?

Serie – Akkurat nå er det The Good Wife, men ingen verdens ting slår Friends! Annet enn dette blir jeg aldri lei av Gossip Girl, og Sons of Anarchy er en av de aller beste seriene jeg har sett i hele mitt liv! Jeg trodde det var litt mye motorsykkel og badass for min del, men den er så fin, fæl, bra og bare helt sinnssyk!

Drikke – Pepsi Max, alltid! I tillegg er jeg superglad i rødvin, namnam. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg