SPØRSMÅLSRUNDE // VENNENE MINE SVARER

I går hadde jeg spørsmålsrunde på Snapchat (andreasveinsdot) hvor dere kunne stille spørsmål til vennene mine. Jeg synes dette ble veldig gøy, de svarer jo dødsærlig og jeg har tatt med alt helt uten filter. Nå får dere virkelig bli kjent med meg gjennom øynene til noen av mine aller beste venner 

Hva er ditt beste minne med Andrea?

Emilie: Supermann-øyeblikket på Island! Vi var på ferie sammen og badet i den blå lagune. Jeg holdt drinken min og mobilen din, så begynte jeg å drukne sakte. Jeg visste ikke om jeg ville redde drinken eller mobilen og ble lamslått, men plutselig tok du tak i armen min og dro hele meg opp av vannet like før telefonen gikk under vann, haha. 
Marte: DJ- Andrea øyeblikket på Hernig-turen! Vi var å jentetur til Danmark for å se håndballgutta spille OL-kvalik. Det var vel den kvelden det ble uavgjort mot Danmark og vi feiret som gamle høns, og du tok over DJ-jobben på scenen i den norske baren. 
Julie: Åå, dette vet jeg! Da vi stjal Campari fra skapet til mamma og du spydde som en gris.
Martine: Kvelden vi drakk oss fulle midt i uka og sang og danset da vi bodde på Majorstua! 
Emilie: Ååå, det var moro 
Maria (venninne og eks-sjef): 
Har en del ting, alltifrån när du berättade att din syster meldt dig på PH och att du gått vidare till intervju (det er precis det en chef vill höra fra sina ansatte ). Så kom du ju ikke med det året och jag kunde dra en liten lättnandes suck till att vi gör om samma procedur ett år senare. Kommer ihåg att du kom till Bogstadveien och jag såg att det hade hänt något, du står där vid “seduction-veggen” och bara; “duuuuuuu, jeg ska ikke studere i Australien så jag sände in en söknad till PH”. Fast en annan ting som er sjukt morsom er när du köpte allt undertøy för att du trodde att du skulle till Mexico men så var du returnerade du det när du ikke kom med, haha. 

Hvilken kjendis hadde Andrea passet sammen med?

Michelle: Harry 😀
Martine: Nicklas Bendtner, haha
Christina: Her vet jeg at Andrea skulle ønske at jeg svarer Harry Styles, men dessverre blir det ikke han. Jeg tenker at Andrea må ha en fyr som er smart og veldig morsom og interessert i samfunnsspørsmål som henne selv. Dermed blir svaret Trevor Noah eller Matthew McConaughey. Sorry Harry.
Maiken: 100% enig i det Christina sier, men jeg skal gifte meg med Matthew så da får du ta Trevor. For øvrig ser jeg for meg at du og Jacob Oftebro kunne fått pene barn. Noe til ettertanke.
MEG: Haha oki, måtte akkurat Google hvem Trevor Noah er, men kan gå med på den altså

Hvordan er Andrea når hun er full?

Michelle: Andrea er morsom, hun danser og elsker å synge til Disney-sanger
Martine: også litt diva i blant
Michelle: Ja! Andrea i påsken. “Flytt dere, jeg skal ha jakken min”
Marius: Litt diva er vel årets underdrivelse, Martine
Julie: Hahah diva til tusen
Marius: “Jeg vil ha to vodka redbull og jeg vil ikke betale hehe” *snap *snap
Marte: Også elsker du å flørte når du er full, uten at du sikkert merker det sjæl

Haha jeg dør, men hvordan er jeg som full når dere er edru?

Marius: Du ler mer enn du prater, Kan ikke si ORDET katt uten å tisse på deg, spiser opp hele McDonald’s og har kortere lunte enn Narvestad
Sofie: Jeg tror bare jeg har opplevd en gang at du har vært full og jeg har vært edru, det pleier å være motsatt hehe. Denne gangen var du veldig full derimot, og Morten måtte nesten bære deg opp trappa. Du er egentlig ganske irriterende, men samtidig underholdene når du er full, haha.

Kan du peke på to gode egenskaper hos Andrea?

Julie: Det er ikke så mange… Kan gi deg en halv.
Helene: Det er ikke slemt ment, men det er vanskelig faktisk. (Tenkepause). Du er veldig ærlig, det liker jeg!
Maiken: Jeg lander nok på din brutale ærlighet. Du er så ærlig og rett fram og real. Det setter jeg, og mange andre, stor pris på. Du er både ærlig om deg selv, om hvordan du har det men også ærlig mot andre (på godt og vondt.)
Julie: Jeg er med på den. Jo, jeg har en! Du er gavmild.
Sofie: Du er veldig reflektert, og ikke minst smart. Du er ofte min guru, og det elsker jeg. Utenom det er du veldig sær, på en god måte. Man finner ikke mange som deg der ute.
Marius: Du er god på å lage hus-stemning hvis det gir mening. Typ at du baker, er opptatt av at det skal være hyggelig, inviterer, tenner lys, spør om det går bra osv, husmoremne rett og slett altså. 

Kan du peke på 2 dårlige egenskaper Andrea har?

​Christina: Flink til å leke søt og uskyldig når hun egentlig er en liten djevel! Tror hun hadde gjort det godt som en bedrager eller infiltratør. Egentlig mine favoritt egenskaper, så kanskje de egentlige er gode?
Maria: Måste ju hålla med om att du ser söt og snill ut men du er egentligen litt ond. Detta hade vi långa samtaler om för du reste till Mexico och hur du skulle bruke detta.
Helene: Diva er høyt oppe på den lista
Marte: JA!!
Julie: Takler ikke kritikk
MEG: Hvaaa det gjør jeg vel???
Julie: Veldig sta, det er veldig slitsomt å diskutere med deg og selv om du vet du har feil for du deg ikke.
Julie: Du er utspekulert, har du tatt med det?
MEG: Jeg ba om to, men takk for disse fem 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg