DET GJØR VONDT

Håper alle har fått en super start på fredagen! Det har egentlig ikke jeg, hehe. Jeg tok jo HPV-vaksinen i går og sykepleieren advarte mot at man kunne ha veldig vondt i armen i to til tre dager, særlig om man sov på den. Gjett hvem som har sovet på vaksine-armen i hele natt? Joda, så det gjør litt vondt i dag.

Jeg måtte til og med utsette PT-timen min til søndag. Jeg følte at jeg kom med verdens dårligste unnskyldning da jeg sendte melding og sa at jeg har vondt i armen fordi jeg har tatt vaksine, haha. Heldigvis viste han forståelse så vi utsatte økten til dette verket og stivheten er borte. Det er ikke mye vektløfting som kan gjøres med den venstrearmen her, dessverre. Sånt skjer, men jeg kan gjøre mye annet gøy som å ta en løpeøkt, fylle på litt i sminkepungen og lage en sminkevideo med helt nye sminkeprodukter som jeg har begynt å elske! Dette gleder jeg meg veldig til, og jeg håper dere gleder dere også! 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg