JEG HAR TVUNGET MEG SELV TIL Å LIKE

– VIN – 

Det var absolutt ikke en lett ting å gjøre, men nå er jeg glad jeg presset det gjennom! Rødvin er noe av det beste jeg vet når jeg skal kose meg skikkelig, og det kan nesten måle seg med sjokolade. Hvitvin er godt det også, men det drikker jeg gjerne når jeg skal ut. 

– ASPARGESSUPPE – 

Haha, dette er en veldig random greie. Hjemme hos oss spiser vi islandsk julemiddag og derfor har vi aspargessuppe til forrett. Av den grunn har jeg tvunget meg selv til å like dette ved å smake litt hvert år, og nå liker jeg det faktisk!

– PARMESAN –

Jeg vet, hvem liker ikke parmesan liksom? Vel, jeg pleide ikke å like det. Dette har jeg lært meg å like over tid, og nå elsker jeg det! Trøffel og parmesan fries er jo noe av det beste som finnes ever. 

– KAFFE – 

Tenk at det fantes en tid da jeg ikke likte kaffe. Det er så fjernt, herregud nå drikker jeg kaffe fem ganger om dagen. 

– FISK –

 Okei, jeg må innrømme at jeg enda sliter med fisk. Jeg har kommet en lang vei da, og nå synes jeg faktisk laks er ganske godt! Fiskekaker og fiskepinner er nam, men jeg holdt på å si sånn ordentlig fisk har jeg måttet lær meg å like. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg