SLIK SER HELGEN MIN UT

– FREDAG – 

Jeg har fri! Sofie og jeg skal ha en skikkelig bilde-dag og få tatt noen ordentlige bilder til bloggen. Jeg er helt tom, og har ikke hatt tid til å ta bilder før nå, dessverre. Dette kommer vi til å bruke ordentlig god tid på, og jeg har lyst til å prøve noe helt nytt! Vi får se hvordan det går, men bilder blir det i hvert fall. I tillegg skal jeg spille inn en sminkevideo med produkter fra en serie jeg virkelig har fått øynene opp for. Senere på kvelden har jeg min andre PT-time, og det gleder jeg meg til! Nå skal vi få satt sammen programmet ordentlig og finne ut av litt forskjellig. Kvelden skal selvfølgelig avsluttes med taco og The Voice. En perfekt fredagskveld i mine øyne!

– LØRDAG – 

Det er markedsdag på Karl Johan og jeg skal jobbe fra 8-19. En lang dag for min del med andre ord. Allikevel gleder jeg meg fordi markedsdagen er den absolutt morsomste arbeidsdagen i løpet av hele året! I tillegg pleier vi å spise masse sjokolade haha, så det blir bare kos. Etter jobb har jeg forhåpentligvis energi nok til å møte venninne mine. Det var snakk om en cocktail bar, og det frister veldig akkurat nå. Vi får se hvordan energien er etter en 11-timers arbeidsdag, hehe. 

– SØNDAG –

Søndagen min er foreløpig ganske åpen. Jeg har planer om å vaske leiligheten, bytte sengetøy og rydde i klesskapet mitt. Hvis jentene drar ut blir det nok samling et sted og da har jeg store planer om å dukke opp for å høre alt av sladder fra lørdagen, haha. Det er så gøy! Jeg skal også få til ukens da fjerde treningsøkt, og kanskje avslutte dagen med en deilig kveldstur. Nå høres det ut som om jeg er 70 år gammel, men kveldsturer på høsten er noe av det beste jeg vet!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg