SLIK VAR MIN FØRSTE PT-TIME

Det er lenge siden det har skjedd så mye gøy på en dag som det gjorde i går. For det første bestilte jeg tur til LA med Julie og Sofie, noe som topper alt, og i tillegg hadde jeg min aller første time med personlig trener noen gang. Jeg har trent i mange år, riktignok av og på, men har både vært fit og litt mindre fit (som nå, hehe). Jeg har alltid hatt lyst til å teste ut personlig trener for å få mer motivasjon, lære nye øvelser og få hjelp til å lage en ordentlig plan, men jeg har vel egentlig aldri turt. Jeg er litt sjenert av meg, men nå tok jeg steget og fikk booket fem timer med en personlig trener på senteret mitt (for dere som lurer på trener jeg på to forskjellige EVO-sentere). 

Som jeg skrev i går skal jeg oppdatere dere på hvordan dette går, og det virket som flere var interessert i det! Av den grunn skal jeg nå ta dere gjennom tankene mine før, under og etter PT-timen min! Haha, det er mye rart her, så hold dere fast. 

Ja, sånn kan det gå. Det første bildet er tatt i starten av desember før jeg dro til Mexico, og det andre er tatt forrige uke. 

FØR JEG KOM

❤ Okei, dette blir kleint… Nå skal et annet menneske se på meg trene, jeg hater at andre ser meg trene. Herregud, jeg gruer meg!

❤ Hvordan fungerer egentlig dette?Han kommer til å synes jeg er skikkelig ekkel som er så dårlig trent, han er jo sånn supersunn treningsfyr

❤ Han kommer til å si at alt jeg gjør er feil 

❤ Herregud så flaut å være så dårlig trent som jeg er nå

Dere aner ikke hvor nervøs jeg var. Jeg er som sagt ganske sjenert, og bare det å være på et treningssenter sender meg  noen ganger rett tilbake inn i den sosiale angsten jeg hadde da jeg var yngre. Nå skulle jeg altså møte et nytt menneske, trene foran han og i tillegg trene på en fullt senter. Jeg sendte panikk-meldinger til venninnen min, haha noe så tåpelig. Heldigvis gikk det mye bedre enn forventet!

ETTER AT JEG MØTTE PT-EN MIN

❤ Han var jo hyggelig da

❤ Okei, dette virker kult

❤ Han har jo skikkelig peiling

❤ Oi, skal vi ta bodyscan… Wow, dette blir spennende. Hvor mye farlig fett har jeg på kroppen? Hvor mye veier jeg egentlig nå? Jeg lurer på hva muskelmassen min er, herregud dette er gøy og skummelt på samme tid

❤ Oki, har gått opp 13,5 kilo siden jeg dro til Mexico. Dette var på tide. Godt jeg nesten ikke har noe farlig fett på kroppen da, bare litt overflødig. Se positivt på det, han sier at vi skal se resultater allerede på ny scan om 4 uker, jobba på!

❤ Nå skal jeg vise hvordan jeg gjør ting, hehe spennende. 

❤ Hm.. Jeg er visst ikke så verst. Han er så motiverende! Dette er så gøy! 

❤ Ånei, er vi ferdig allerede? 

Det var virkelig skikkelig moro! Det var verken skummelt eller kleint, og jeg hadde det faktisk ordentlig moro. Tiden fløy avgårde mens vi presiserte teknikker og gikk gjennom flere morsomme øvelser som jeg gleder meg til å bruke. PTen min har nå fått god innsikt i hva jeg ønsker og trenger, og det skal lages et helkroppsprogram jeg skal følge fremover. I to dager skal jeg også skrive ned hva jeg spiser så han kan få innsikt og finne ut hva vi kan endre for å få maks ut av treningen. Noe sier meg at han ber meg kutte ned på sjokolade-inntaket og spise mer proteiner. Bare en liten tanke, haha. 

DA JEG KOM HJEM

 Dette var SÅ GØY!

 Han var skikkelig flink til å få meg til å forstå

❤ Nå har jeg mange nye øvelser

 Jeg gleder meg til neste treningsøkt

Jeg er rett og slett så positivt overrasket og dro hjem med en haug av endorfiner og motivasjon! Nå er jeg skikkelig klar for å komme tilbake på rett spor og finne glede i trening igjen. Det er så moro når man er ordentlig inne i det. Jeg elsker å være i god form, og jeg elsker å sette nye personlige rekorder uansett om det gjelder styrke eller kondisjon. Det å se resultater er helt fantastisk og nå gleder jeg meg bare til neste PT-time!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg