NÅ SKAL JEG GJØRE NOE VELDIG MORO

Hei! Jeg satt og tenkte på at det begynner å bli alt for lenge siden jeg skrev et godt gammeldags hverdags-innlegg til dere. Nå har det vært mye snakk om pupp og mye annet rart, men så har jeg heller ikke gjort noe særlig. En bytur i helgen, The Voice og sjokolade på fredagen, en slitsom vaske-søndag med et hint av fyllesyke. Det var en hard start på uken i går, men i dag er alt litt bedre. 

Nå er jeg på jobb, men etter det skal jeg faktisk noe veldig gøy! For aller første gang skal jeg nemlig rett til EVO på en personlig trener-time! Nå skal jeg bli fit igjen, woho. På den ene siden har jeget bilde i hodet mitt at alle personlige trenere har tatt et 2 måneders kurs på Bali og egentlig ikke er annet enn en mosjonist, men på den andre siden tror jeg de kan utrette mirakler. Som for eksempel å gjøre meg superfit på kort tid. Stakkars PT-en min, han vet ikke hva han har begitt seg ut på nå. Dette kan bli spennende for oss begge tror jeg! EDIT: Dette er skrevet med masse ironi, og jeg vet at det finnes utrolig mange dyktige PTer der ute, og jeg har heller ingen virkelig tro på at man blir fit på 1-2-3 av å skaffe seg en PT. Jeg vet hva som må til. 

Nå høres det ut som om jeg er helt håpløs, jeg er ikke det. Jeg elsker å trene, og har egentlig vært ganske så sprek en gang i tiden. Jeg trener enda, men merker at jeg trenger et spark, litt ekstra motivasjon og en plan. Er ikke det hva personlige trenere er til for? Nei, nå er jeg så spent. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere på hvordan dette går, men nå må jeg spise ferdig fruktsalaten min og selge lit flere bh-er. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Det finnes mange forskjellige veier til PT. Men for å velge den beste er det oftest lurt å se på CV.
      CV på Bali virker ikke veldig imponerende mot en CV som har 5 år på idrettshøgskolen for eksempel. Jeg vil vell si at dem med høgskole bakgrunn har mere kunnskap enn dem med 2 måneder på Bali…

    2. Så barnslig og blærete innstilling du har til PT-yrket. Mange av PT`ene har lang erfaring og utdannelse fra høyskole med spesialiseringer og gjerne kanskje en annen utdanning ved siden av som eks, osteopati/fysio etc, så du høres så umoden ut når du snakker sånn. Og et kurs på Bali krever faktisk ganske mye, så det er godkjent PT utdanning. Og når du innbiller deg at det er PT`en som skal utføre mirakler så du blir fit på en,to, tre så høres det så teit ut. PT`n kan legge alle forutsetninger til rette for at det skal skje, men det er du som selv må gjøre jobben. Vet du setter dette på spissen, men du fremstår veldig teit ogl ite oplyst når du sier det slik.

    3. oppdater oss ja .. jeg selv tørr ikke å bestille PT time fordi jeg føler jeg er for dårlig trent. Selv om jeg vet det er derfor man går til en PT, haha

    4. MarieN: Haha, det det er skrevet med MASSE ironi 🙂 Jeg vet at det er mange superdyktige PTer, og jeg kjenner flere som er veldig flinke og seriøse. Det er bare en greie at man tuller litt med PT utdanning på Bali, i hvert fall i en del miljøer jeg har vært i. Haha, som jeg håper de fleste skjønner regner jeg heller ikke med at en PT faktisk skal klare å utrette mirakler. Jeg håper leserne mine kjenner meg såpass godt nå at de skjønner at det der bare er tull.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg