“JÆVLA HOMO”

“Kan du skrive et innlegg om hva du synes om at folk fortsatt mener at mann og kvinne hører sammen og ikke noe mer? Og at Jævla Homo er det mest brukte skjellsordet i skolegården?”

Det jeg kan si om dette er at det er vanskelig for meg å skrive om. Grunnen til det er at jeg virkelig ikke kan forstå hvordan noen kan hate kjærlighet. For meg er det umulig å se argumenter for at to mennesker som elsker hverandre ikke kan få være sammen kun på grunn av kjønn. Jeg klarer ikke skjønne hvorfor to mennesker som elsker hverandre kan føre til så mye sinne og hat fra andre mennesker. Kjærlighet er vakkert og modig uansett om det er mellom to kvinner, to menn eller en kvinne og en mann.

La kjærlighet være og rett sinnet deres mot virkelige problemer som at pelsindustrien lever i beste velgående, at det er krig over store deler av verden, at Donald Trump faktisk styrer USA og at nettroll faktisk har blitt en greie. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg