SPØRSMÅLSRUNDE // HAR DU NOEN GANG?

Har du noen gang hatt et seriøst forhold?

Nei, det har jeg aldri hatt. Jeg har ikke en gang hatt et forhold, haha. Singel 4 ever med katter. Neida, joda, kanskje. 

Har du noen gang angret på at du ble med på Paradise Hotel?

Nei, aldri! Ikke en gang da jeg fikk 30 hat-kommentarer på sosiale medier om dagen og Jodel ble overfylt med hat, haha. Jeg har ikke angret et eneste sekund, det var den beste opplevelsen så langt i livet mitt!

Har du noen gang forlatt et one night stand før han våknet?

Hahaha, åherregud… Ja, jeg har det. 

Har du noen gang knust en annens telefon?

Hm, nei jeg tror ikke det?

Har du noen gang hatt seksuelle tanker om Sofie?

Ja hele tiden. Hahaha, nei jeg har ikke det. 

Har du noen gang jukset på en eksamen?

Ikke på en eksamen 🙂

Har du noen gang drukket deg så full at du ikke husker noe dagen derpå?

Ja, altså jeg har et lite problem.. Jeg kan få typ blackouts av tre glass vin, haha. Det er skikkelig kjedelig! Det skal så lite til for at kvelden min er full av sorte hull. So sad. 

Har du noen gang hatt falske venner?

Ja, det vil jeg si. Dere vet, ungdomsskolen og greier. 

Har du noen gang hatt sex med noen fra PH?

Ikke fra årets sesong 😉

Har du noen gang tisset på deg?

Haha, ja har ikke nesten alle det? Det er riktignok mange år siden, men jeg har jo det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg