I GÅR BLE JEG HACKET

I går opplevde jeg noe skikkelig ekkelt. Det skjedde like etter at jeg kom hjem fra kveldsturen min. Jeg satt meg godt tilrette i sengen min, hadde en skål med frukt og et glass rødvin ved siden av meg. Jeg åpnet en ny fane i nettleseren min og fant frem til en god film på Netflix. Så fikk jeg en mail… Det stod at Snapchat-kontoen min hadde blitt åpnet fra en annen telefon. Først fikk jeg panikk og løp ut i stuen til Sofie og Morten. De tok det helt med ro, og plutselig gjorde jeg det også. Like etter fikk jeg en ny mail som fortalte meg at Dropbox-kontoen min også hadde hatt en uvanlig pålogging! Det kan jo ikke være en tilfeldighet tenkte jeg, og åpnet Snapchat-appen for å finne den utlogget. Det var så ekkelt! Jeg fikk panikk, byttet passord og sjekket at ting var som det skulle. Heldigvis ser det ikke ut til å ha blitt gjort skade på noe vis, men det er fortsatt utrolig ubehagelig at fremmede mennesker har hatt tilgang til to så personlige kontoer. 

Hvorfor gjør man dette? Kan vi ikke bare la alle ha litt privatliv.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Denslags er rett og slett bare helt unødvendig, enkelte personer har tydeligvis et ganske tamt og fattig liv når man bestemmer seg for å bruke tiden sin på slikt..
      Glad for at vedkommende ikke ser ut til å ha gjort noe annen skade enn selve innhackingen da.. Håper du får en kjempefin kveld og natt, og dag, og kveld og natt igjen når den tid kommer! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg