DETTE ER JEG GOD PÅ

Akkurat nå ligger jeg enda i sengen med dippskålen og potetgullet ved siden av meg. Jeg var ute en tur i går, og dermed bruker jeg det som unnskyldning for å være lat i dag, haha. Planen for dagen er egentlig å ligger her litt til, før jeg etter hvert fjerner gårsdagens sminke, tar meg en dusj og setter i gang med livet igjen. Bare ikke helt enda. 

Det er bare noen dager siden jeg delte listen over alt jeg er dårlig på. Jeg kan ikke dele en slik liste uten å følge opp med hva jeg er god på! Det er vel litt depressivt, haha. Så her kommer listen over alt jeg er god på!

Gjennomføre noe jeg bestemmer meg for. Dette er en av mine beste egenskaper faktisk. Jeg er veldig god på å gjennomføre noe jeg bestemmer meg for, og jeg gir meg aldri før jeg faktisk får det til. Det kan gå opp og ned, men å gi opp er ikke noe for meg så da gjennomfører jeg og gjør mitt beste hele veien. 

Ta initiativ. Dette gikk jeg faktisk høre fra en venninne. “Du er så flink til å ta initiativ til å finne på ting”, haha vi er tilbake på barneskolen. Neida, men jeg er ganske god på å ta initiativ til å sosialisere vennegjengen. 

❤ Jobbe. Jeg liker å jobbe, og jeg er veldig god på det. Jeg lærer fort, jobber hardt og gjør mitt beste. 

Taylor Swift og One Direction-sanger. Hah, jeg vet dette er sykt rart å ta med, men jeg er skikkelig god på Taylor og 1D-sanger. Elsker dem, og kan typ alle sangene, masse elsk. 

Skrive. Jeg er jo litt god på dette da. Helt fra barneskolen har jeg gjort det bra på alt som har med skriving og gjøre. Jeg husker at jeg kunne sitte og stirre ut i lufta i en time på norskeksamen og tenke på alt mulig annet, men da jeg først fikk en idé skrev jeg så det suste og ble ferdig på like lang/kort tid. Jeg gikk etter to timer på norskeksamen i tredjeklasse på videregående og nailet en 6er, woho! Det å formulere meg muntlig er jeg ikke sååå god på, men skriftlig føler jeg at det er mye lettere å få frem det jeg mener. 

Være ærlig. Jeg er ærlig, selv om det til tider kan bli for ærlig. Du vet hvor du har meg så lenge du er ærlig med meg, og hvis du trenger en 100% ærlig mening er jeg rett person. 

❤ Se på Netflix. Burde fått en medalje for lenge siden. Jeg er skikkelig god på å se på serier. 

Stå opp for det jeg mener. Dette er jeg stolt av! Uansett om det kan gjør meg upopulær hos noen så står jeg opp for det jeg mener er rett. Man trenger sterke stemmer i samfunnet, og i bloggverden, og jeg vil være en av dem. Jeg vet at det er hardt å stå midt i en storm, fordi selv om mange er enig er det lettere å kommentere og komme med tilbakemelding om man er uenig. Allikevel mener jeg at det er verdt det 10 av 10 ganger. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer

Siste innlegg