UKENS SPØRSMÅL // PUPPER, NETTHAT, OVERSKRIFT I MEDIA, VALGET, TRENING +++

Hva synes du om stikket dere fikk fra Sophie Elise?

Om jeg skal være ærlig så har jeg ikke lest de, men jeg har jo blitt gjenfortalt nestene hele innlegget i kommentarfeltet. Jeg synes det er spesielt av akkurat henne å kritisere dette med tanke på hva hun gjorde på Vixen og en del av sitatene hun ga mediene i etterkant. Her er et par eksempler “Dette er ikke noe jeg gjorde for oppmerksomhet rundt meg som person – dette gjorde jeg for oppmerksomhet rundt et tema jeg mener er viktig” og «Jeg prøvde vel bare å gjøre en tydeligvis “stor greie” til litt mindre farlig, litt mindre stor greie og litt mer avslappet. Om jeg klarte det? Nei. For vi har enda en så jævlig lang vei å gå.”. Da synes jeg det er dobbeltmoralsk å kritisere oss for å gjøre nettopp det samme som deg, kjære Sophie Elise. 

Hvilken farge er det på NYX leppestiften? Og den skinnjakken du går med på endel innlegg, hvor er den fra?

Den er i fargen tea Rose ❤  Skinnjakken min er fra Mango, men ble kjøpt i fjor høst. 

Hei, digger bloggen din, men jeg lurte på en ting. Hvorfor bruker du bare lett/mager produkter?? (Håper jeg ikke tråkker noen på tærne, det er bare noe jeg har lagt marke til.

Hei! Tusen takk ❤  Jeg har alltid gjort det egentlig, og synes mye av det smaker bedre enn annet! I tillegg liker jeg å spare inn der jeg kan spare inn så det går opp i opp med all sjokoladespisingen (merk: ironi).

Hei! Lurer på om du bruker vanlig kjøttdeig i tacoen? Siden du er så glad i taco 😀 siden du ikke er så glad i kjøtt, bruker du noe annet? Tenkte kutte ned på kjøtt, og kanskje du hadde noen tips til hva man kan erstatte kjøttdeigen med? <3 

Ja, jeg foretrekker karbonadedeig i tacoen min! Vegetarkjøttdeigen fra Rema1000 kan jeg uansett anbefale. Den er ganske god og jeg har erstattet karbonadedeigen med den innimellom. 

Hei:) Kan du poste flere bilder av hunden din, den er så søt. Kanskje lage et eget innlegg om den?

Den er faktisk Sofie sin! Legger ut masse bilder og filmer av henne på snap, få følg meg gjerne der andreasveinsdot.

Hei! Hvor ser du siste sesong av svenske paradise? Jeg finner bare den nest siste på viafree?🤔 

Den ser jeg på Viafree.se!

Digger dette innlegget og at dere er så tøffe! Men er det ikke litt ekkelt og risky å legge ut sånne bilder på såpass store blogger, når hvem som helst kan screene? 

Disse bildene er nok på mange telefoner nå, men det tar jeg med knusende ro. Som jeg har sagt i alt for mange kommentarer så har jeg vist meg splitter naken på TV i to måneder, kun med en liten sommerfugl som dekker kjønnsorganet mitt. Det var mye pupp på Paradise, og dette er ikke så farlig for min del. 

Skulle ikke du gå rosa Bob?

Jo, når jeg tar av extensionet 🙂 Ikke lei av det helt enda. 

Hvordan takler du alt hatet du får på bloggen?

Det går opp og ned, haha. Noen dager tar jeg alt med slående ro, mens andre dager kan én enkelt kommentar få meg på gråten. 

Hva synes du om å trekke overskrifter i media?

Gøy!

Du ble så utrolig fin på håret!! Hvor er genseren din fra? <3

Tusen takk! Den er fra H&M, kjøpt i fjor. 

Hva syntes du om at MammatilM og Pilotfrue stemte FrP?

Fritt valg! Bra at de stemmer for det de mener er rett og bruker stemmeretten sin selv om jeg gjerne skulle sett en regjering uten FrP. 

Hva syns du om at Morten ikke bidrar med leie etter som han er så mye hos dere?

Vel, nå har de ikke vært her på over to uker så det går vel opp i opp sånn sett!

Hva syns du om det negative Morten sier om deg på videoene sammen med Sofie?

Det går helt fint 🙂 Kjenner hverandre såpass godt at det er null stress. 

Syns du menn bør være med å bestemme abort? Likestilling 🙂

Vanskelig spørsmål, og det kommer nok veldig an på situasjonen. Er man i et forhold bør jo dette absolutt diskuteres etter min mening, men etter et tilfeldig hook up, njæh… Til syvende og sist er det faktisk kvinnens kropp og det er hun som eventuelt skal bære frem barnet, så da mener jeg hun bør ha det siste ordet. 

Hvor er skoene og jakken fra?

Skoene er fra Dinsko og jakken fra Topshop 🙂

Hva syns du om sangen wake up alone?

Jeg likte den ikke de første gangene jeg hørte den, men nå elsker jeg den! Mye fordi den minner meg om tiden i Mexico.

Sover du med fake vipper? Eller setter du på og tar av hver dag?

Nei, de er limt på så jeg sover med de!

Hva synes du om det de andre bloggerne skriver om innlegget deres?

Jeg synes først og fremst det er gøy at dette har engasjert og at en debatt har blitt skapt! Alle skal få ha sin mening, men jeg er totalt uenig i nesten alt noen av de skriver, og jeg mener selv at noen av argumentene er utrolig dobbeltmoralske og dårlige. 

Hvor ofte trener du og hva liker du best å trene?

Jeg prøver å trene minst fire ganger i uken, men det varierer litt. Jeg elsker trappeintervaller ❤ Ellers liker jeg styrke på bein og rumpe, og generelt intervaller!

Hvordan ordner du slik at når du swiper opp på snapchat, så kommer man direkte til bloggen? Alltid lurt på det 🙂

Du må ha siste oppdateringen fra Snapchat! Ta et bilde, så trykker du på bindersen til høyre (under saksen). Deretter legger du inn URLen og deretter kommer det opp et vindu slik at du får sett om linken virker. Trykk deretter legg til 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg