DETTE HAR DE SISTE 48 TIMENE LÆRT MEG

Man lærer så lenge man lever, eller hva? De siste 48 timene har gitt meg utrolig mye lærdom. Det er så rart hvordan alt skjer på en gang. 

 Jeg kan ikke lenger sove med vinduet åpent. Det er iskaldt og jeg våkner opp av at jeg fryser. Allikevel har jeg ikke skjønt at vinduet faktisk må lukkes før i går. Nå er jeg lei av å være kald, vinduet må igjen. 

 Det å plukke opp sjokoladekaken fra søpla og spise den til frokost er en dårlig idé. Hehehe, tenk at jeg deler dette, herregud. Heldigvis har Miranda gjort det samme i en episode av Sex and the city, men det gjør det egentlig ikke noe bedre. Jeg hadde besøk av en venninne på onsdag og vi lagde deilige kyllingburgere, og avsluttet festmåltidet med en superdigg mudcake. I kjent stil spiste jeg til jeg ble kvalm, og for å forhindre at jeg skulle fortsette å spise kastet jeg kaken i søppelkassen. Det varte til morgenen dagen etterpå da jeg åpnet søppelkassen for å kaste noe mer, så på den fristende kaken, plukket den opp og fortsatte å spise. Herregud, så utrolig ekkelt. Den lå riktignok på en papptallerken og var ikke i nærheten av noe annet, men fortsatt utrolig ekkelt!

 Når man kaster ost må man gå ut med søpla med en gang (ellers lukter leiligheten ost). Hehe, jeg bare “skal være en flink roomie å vaske leiligheten til Sofie komme hjem”. Vel, i stede ga jeg leiligheten en ny lukt, nemlig lukten av gammel brie. 

❤ Livet er så skjørt. Man må virkelig ta vare på de nær deg og deg selv. Stress ned og bruk tid sammen. Jeg har også bestemt meg for at jeg må få tatt HPV-vaksinen fordi det å ikke “gidde” å gjøre det er håpløst og kan koste meg livet.

 Pupper (og kropp generelt) gjør folk sinte. Må jeg utdype dette?

 Når skjorta sitter så stramt at du ikke kan løfte armene er det et tegn på å slutte å plukke opp sjokoladekaker fra søpla og dra på trening i stede. Yesss, klærne mine har begynt å bli for små. So sad. Det stopper meg allikevel ikke fra å spise sjokoladekake fra søpla, men det kan kanskje være lurt å droppe det neste gang av flere grunner. 

 Sjalusi kan få folk til å gjøre helt syke ting. Jeg har sett et par dokumentarer om prinsesse Diana, og det er sykt å se hvor sjalu flere var på henne (for eksempel visse personer på slottet). Jeg tror det ble hennes død. Tolk det som dere vil, men denne konspirasjonsteorien tror jeg på!

 Overraskende mange forstår faktisk innlegget og elsker det! Yeiiiii! Før vi publiserte vurderte jeg å stenge kommentarfeltet, men jeg lot være. Nå er jeg så glad, fordi den samme dagen fikk jeg nesten utelukkende positive tilbakemeldinger! Det var ikke før andre begynte å skrive negativt om oss og innlegget at haterne fant veien til bloggen og gjør det de kan best; prøver å trykke  andre ned ved å spre hat. Denne gangen har jeg faktisk klart å overse de fleste av dem til fordel for dere fantastiske, vakre, åpne og forståelsesfulle mennesker. Masse elsk til dere!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer

Siste innlegg