ALT SOM BURDE VÆRT GJORT

Dette er en hard morgen, mest fordi jeg tenker på alt jeg burde ha gjort som absolutt ikke er gjort. Jeg hadde store planer for gårsdagen. Så mye skulle gjøres, men plutselig var all tid forsvunnet, og jeg holdt på å sovne stående. Planen var å forhåndsskrive innlegg til i dag fordi jeg er super busy fra morgen til kveld og gjøre noe så blogg-klisjé som å svare på mail. Jeg skulle vaske fire maskiner med klær, brette alt som allerede er tørt, rydde i kjøleskapet, vaske leiligheten og så i tillegg slappe av litt. For å si det sånn skjedde ingen av delene.

Jeg var ikke hjemme før sent, og da ble jeg sittende å svare på de førti kommentarene som hadde rent inn mens jeg var på jobb og trening. Det tar tid altså! Da jeg endelig var ferdig med det var klokken halv tolv, øynene mine halvveis igjen og leiligheten så ut som et helvete. Det eneste jeg gjorde var å skru av tven, stelle meg og stupe til sengs. Jeg bare orket ikke, så unnskyld Sofie. Leiligheten har vært strøken frem til onsdag, men følte for å gjøre den rotete og skitten til du kom hjem hehe. 

Nå skal jeg ta fatt på denne lange dagen. Jeg starter på jobb om et par timer, og så skal jeg rett opp til Marienlyst for å besøke NRK. Gjett én gang hva temaet er? Haha, dette blir muligens veldig moro. Jeg skal møte en kul dame som har uttalt seg om saken, og vi skal nå debatter for hver vår sak. Jeg gleder meg!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Sofie og du hadde virkelig ikke trengt å flashe puppene deres på world wide web. Det har ingenting med likestilling å gjøre det med kroppen og pupper. Kan du ikke heller ta litt lærdom av dette og sette deg inn i hva likestilling innebærer på ekte?
      Her er en link:
      https://www.ung.no/likestilling/1665_Hva_er_likestilling.html
      Og her er forklaringen:
      Likestilling handler om rettferdighet og makt. Alle skal ha like rettigheter og muligheter på alle samfunnsområder. Reell likestilling innebærer blant annet lik mulighet til innflytelse, rettferdig fordeling av ansvar og byrder, rett til å føle seg trygg i forhold til overgrep, og respekt for menneskeverd.
      Sier de noe om pupp og kropp her? Og de som hyller dere er mindreårige jenter som ikke har peiling, for er man litt opplyst og samfunnsbevisst, så vet man at å legge ut puppene sine ikke har noe sammenheng med likestilling.

    2. Blir dere å legge ut nakenvideo nå også som mamma til michelle har gjort det? Menn er jo også nakne. Likt skal være likt. Heia likestilling. Veeldig viktig tema.Ingen hadde sikkert reagert på om en mann svømte naken. Do it. For saken.

    3. Siri: Haha, dere tar det SÅ seriøst! Dette startet som en tull, men med et budskap bak. Det har blitt storm i et vannglass, og vet du hva? Ingen hadde brydd seg om jeg hadde skrevet dette uten bildene. Så igjen, hvorfor reagerer mennesker så sterkt på en kvinnelig brystvorte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg