DETTE ER JEG SKIKKELIG DÅRLIG PÅ

 Hoderegning. Jeg er så dårlig i matte, og hoderegning er umulig for denne jenta. Altså 13+5, hæ? Jeg må telle på fingrene liksom, har ikke sjans uten! Hvis vi ikke hadde hatt kalkulator tilgjengelig hadde jeg vært lost for lenge siden. 

 Ta imot komplimenter. Hehe, er ikke så god på det her heller. Jeg er flink på bloggen, eller bedre i hvert fall. Det verste er om noen gir meg et kompliment ansikt til ansikt. Jeg bare ehh, ja jo okei så hyggelig at du synes det kanskje. Herregud, lær deg å si tusen takk. 

 Forstå at noen flørter med meg. Wopsi. Det har faktisk skjedd flere ganger at venninner kommer bort og forteller meg at noen er interessert. Jeg bare “nei, det er han ikke?”. Joda, alle andre enn meg forstod det og der gikk han hadebra. 

 Komme meg opp tidlig. Dette var jeg så god på før! Nå har jeg blitt for glad i sengen min, haha. Jeg pleide å stå opp klokken syv når jeg hadde fri, og om jeg skrudde av vekkerklokken våknet jeg rundt samme tid av meg selv. Det var tider, det! Jeg savner det faktisk, men det er vel bare å komme inn i samme døgnrytme igjen. Lettere sagt enn gjort. 

 Innrømme at jeg tar feil. Blæh, jeg hater å innrømme at jeg har tatt feil. Da prøver jeg heller å sno med unna på en eller annen måte. Av nettopp denne grunn er Google mitt mest brukte nettsted. Alt skal dobbeltsjekkes, haha. 

 Lage ordentlig mat. Det er sjelden jeg gidder å lage meg ordentlig middag, og det er ganske trist. Det finnes så mye god mat og så gode middagsretter, men jeg er ofte for lat og tar meg et par knekkebrød i stede.

 Beholde roen i situasjoner som gjør meg sint. En av mine verste egenskaper. Jeg har veldig kort lunte, og hvis den først går av forsvinner filteret med det. Jeg kan finne på å si så mye fælt (men som regel sant). Not good. 

 Snakke om følelser. Hater dette. For det første er jeg elendig og dødsklein, og for det andre vil jeg ikke snakke om følelser. Nok et problem, haha. Nei, jeg vet ikke hvorfor, men bare tanken av å snakke om følelser gjør meg ukomfortabel. Hvorfor må man snakke om alt? Kan man ikke bare holde det inne til man blir gal, deprimert eller får et sammenbrudd? Såå mye bedre. 

❤ Legge fra meg sosiale medier. Jeg begynte å grine da vennene mine tok far meg telefonen i sånn ti minutter. Panikk! Jeg er alt for avhengig av sosiale medier og oppdaterer alle hele tiden. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg