EN SKIKKELIG HYGGELIG OVERRASKELSE

Annonse – sponset behandling

Ah, nå sitter jeg godt plantet på et av mina favorittsteder. Ja, dere gjettet rett. Jeg sitter i sofaen, og som vanlig ser jeg på The Good Wife. Martine dro for et par timer siden, og siden den tid har jeg ikke gjort annet enn å kose meg med kommentarene på det forrige innlegget mitt, spise en deilig indisk middag og drikke tre glass Pepsi Max.

Denne dagen har vært treg, men utrolig behagelig! Jeg har tilbragt så mye som fem (!!!) timer hos frisøren i dag, og det var skikkelig deilig. Som jeg har sagt før elsker jeg å være hos frisøren. Det er en form for luksus jeg unner meg alt for sjelden. I dag var jeg hos Ida hos Hendrix på Frogner, og det var en veldig fin opplevelse. Hun er så dyktig og ga meg mange god tips til hvordan jeg best mulig kan bevare håret mitt! Jeg fikk også en skikkelig hyggelig overraskelse da Martine plutselig kom inn i salongen. Hun hadde time samtidig som meg, og ingen av oss visste om det, haha. Det var skikkelig koselig, og vi koste oss med kaffe, sladder og luksus helt frem til vi dro hjem til meg og chillet. 

Dette ble resultatet av frisørbesøket! Litt lysere og litt lenger hår. Hva synes dere?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg