SLIK SER UKEN MIN UT

God morgen! Jeg har hatt en veldig spesiell natt om man kan si det slik. I går kveld rundt halv elleve vandret jeg fra sentrum og opp til Bislett for å besøke Marte. Vi hadde planlagt en skikkelig sleepover i forbindelse med valgnatten. Det ble en kort affære. Jeg rakk så vidt å begynne å se på før det var tydelig at det ikke gikk min vei. Jeg stemte SV og håpet virkelig på en rødgrønn regjering! Utrolig trist, men men. Jeg får drukne sorgen i fem kopper kaffe hos frisøren senere i dag, haha. 

TIRSDAG

Wii, i dag skal jeg til frisøren. Det er faktisk på tide, fordi jeg har mistet halvparten av festene mine og etterveksten min begynner å skremme meg. Jeg skal prøve en ny salong denne gangen og skal til Hendrix på Frogner. Det skal bli så deilig! Jeg skal både klippe meg, bytte ut og sette på nytt extension og stripe etterveksten, så nå blir jeg fin! Senere skal jeg prøve å spille inn videoen av hvordan jeg sminker brynene mine (for fjerde gang). Dette var visst veldig vanskelig å få til, men jeg skal virkelig få det til i dag, haha. 

ONSDAG

Jeg skal starte dagen på trening hvor overkropp og intervaller står for tur. Det blir deilig…. Hehe. Neida, jeg er inne i en god treningsperiode nå, så jeg gleder meg faktisk litt! Jeg drar rett derfra til Beauty House for å freshe opp både bryn og vipper (sponset behandling). 

TORSDAG

Back to reality. Det er tid for jobb igjen, og det er egentlig helt greit. Torsdag er ikke akkurat den mest spennende dagen i løpet av uken da jeg faktisk bare skal jobbe og så rett på trening. 

FREDAG

Dette er en kopi av torsdagen fordi jeg skal akkurat det samme, nemlig jobbe og så på trening. Den eneste forskjellen er at jeg skal spise taco etter trening, haha.

LØRDAG

Fri igjen, yei! Det blir skikkelig helg på meg før jeg skal jobbe igjen på mandag. Jeg skal på trening (se hvem som setter høyre krav for trening denne uken da, vi får se hvordan det går) og kose meg litt med det før det blir chillekveld med gullrekka. Nei, ikke helt gullrekka. Jeg skal selvfølgelig se på Skal vi danse (heia Grunde), og deretter mitt favorittprogram Side om side. 

SØNDAG

Det som er deilig med søndag er at jeg ikke har en eneste plan eller avtale. Jeg skal sove lenge og ta ting som det kommer. Vaske leiligheten og se for mye på serien min, og hvis det er fint vær tenker jeg å gå en tur! 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg