ET OPPGJØR MED BLOGGLESERE

Det gikk akkurat opp for meg at jeg har tatt et lite oppgjør med blogglesere de siste dagene, haha. Det var faktisk ikke meningen, men det ble faktisk slik. Som blogger henter man inspirasjon fra mye, og jeg skriver ofte om ting som berører meg på både godt og vondt. Jeg har vel sett meg lei på all sytingen i kommentarfelt rundt omkring, fordi både dette, dettedette og dette innlegget er faktisk ett oppgjør med dere. 

Nå skal det sies at jeg elsker 99% av dere, og jeg får så mange hyggelig tilbakemeldinger! Jeg er heldig, fordi jeg vet at andre har det verre. Samtidig har jeg vært med på å bli skjelt ut i kommentarfelt i noen måneder, så jeg vet hvordan det er. Det er mye grovt, mye hat og mye usaklig. Det er en ting, men det som faktisk irriterer meg mest er all sytingen og klagingen noen kommer med. Det er som at ingen verdens ting er bra nok, og da tenker jeg bare HVORFOR LESER DU BLOGGER? Hvis vi er så forbanna irriterende og har en hjernekapasitet på -0 så hvorfor besøker du bloggen vår? Det gjør både deg og meg bedre om du rett og slett holder deg unna.

Sånn, da fikk jeg tatt et siste oppgjør og vil avslutte med å si at jeg elsker dere snille, gode lesere som kommer med gode tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk fordi det tar jeg gjerne i bøtter og spann. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Hei! Vil bare si at jeg synes bloggen din er kjempebra. Innleggene dine er interessante og spennende å lese😊 Inntrykket mitt av deg som person er utrolig bra. Jeg synes du er et godt forbilde for andre! Gleder meg til flere innlegg, fortsett den gode jobben du gjør😊

    2. Forstår godt at du blir frustrert av alle som skiver fæle og usaklige ting, det burde ikke være sånn! <3
      Så forresten Sofie la ut bilde av dere to på vg, angående en artikkel om unge som drikker for mye! Veldig spesielt av vg å bruke bilde av dere uten lov 😮

    3. Veldig bra skrevet! Det er det jeg også lurer på ganske mange ganger. Hvorfor leser folk blogger hvis folk synes alt er så irriterende for dem. Ikke kan de lese innleggene bra nok siden de overreagerer og kommenterer om noe helt annet enn det som står i innleggene. Og i tillegg ser de kun på utseende at det er noe feil med det… sånt blir jeg så utrolig lei av….. jeg har blogget siden 2011 med forskjellige bloggadresser og sett mye negativitet og hat i kommentarfeltene til folk at jeg blir helt skremt….
      Folk viser veldig mye hat på Isabel Raad noe jeg synes er fryktelig trist…. hun er jo ei super pen jente som ikke har gjort noe galt. Synes folk kan se etter på seg selv før de begynner og lete etter feil, og ikke minst som jeg sa litt lengre opp her at de burde lese innleggene før de kommenterer…..

    4. Så kjedelig at du må oppleve slike ting. Som blogger putter man jo mye av sitt liv og personlighet ut i verden. Teit at mange oppfører seg sånn som en respons

    5. Hei hei! Vil bare informere om at det med “ekteskapet er mellom mann og kvinne” var er utsagn fra en enkeltpolitiker. Alle enkeltpolitikere har sagt i mot partiet sitt, også Jens og Jonas. Håper du ikke på ekte tror det er partiets synspunkt, der FrP er en av de største forkjemperne for homofilt ekteskap. Så det på snap btw:)

    6. Nett-trollene oppfører seg i bunn & grunn på denne måten KUN for å lage kvalm. Hva som ligger bak, aner jeg ikke, men de er helt klart drevet av et el annet forkvaklet oppmerksomhetsbehov..
      Det definitivt beste botemidlet, er å ignorere de fullstendig (hvilket i realiteten vil si ikke godta i dette tilfellet), ev. behandle de som de latterlige greine de er ved å gjøre narr av de.
      Skjønner jo at det er enklere for meg som kun opplever en & annen ‘slenger’ i forbindelse med modelljobbing, i tillegg til å være noen år eldre enn deg, men.. Tror nok mye ligger mentalt, da en trenger å få prentet det inn til automatisk å ta dette som det oppgulpet fra mindre begavede individer det er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg