ER JEG GRAVID?

Det er mandag, men for min del kunne det like gjerne vært søndag eller fredag for den saks skyld. Nå jobber jeg bare to ganger i uken, og det gjør at jeg har null følelse av hvilken dag det er. En lørdag kan plutselig føles som en mandag, og nei, det er bare rart. Dessverre har jeg ikke helt vent meg til dette enda, og sliter med å komme meg opp og i gang når jeg vet at jeg ikke må. Hva gjør man med fri en uke når man har små avtaler annenhver dag så man må bli i Oslo liksom? 

Det er bare en liten ting jeg må nevne, hehe. Sofie la ut dette bildet på Instastory i går, og jeg døde litt. Altså, jeg regnet med at de fleste kom til å forstå at dette var en food baby, men i og med at den er så stor var det vel noen som trodde det var en ekte, hehe. Kost meg litt med taco da vet dere. Før jeg så at dette bildet lå ute fikk jeg en kommentar på mitt siste Insta-bilde med en gratulasjon og en baby-emoji. Jeg tenkte bare okei hva skjer her nå, har jeg blitt så tjukk? Heldigvis så jeg dette bildet like etterpå og forstod sammenhengen, haha. Takk, Sofie ❤ Jeg fikk faktisk flere kommentarer senere også “er du gravid?”. Derfor tenkte jeg å oppklare dette med en gang! NEi, jeg er ikke gravid bare veldig glad i taco 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg