HVORFOR ER DERE SÅ SLEMME?

Hvorfor er dere så slemme? Jeg lurer virkelig på hva du får ut av å gå inn på min blogg og skrive kommentarer kun for å trykke meg ned? Det er hånlige og nedverdigende kommentarer, og jeg lurer bare på hvorfor? Hvorfor vil du være slem mot meg? Er det fordi du er uenig i det jeg skriver? Du kan fint si det på en ordentlig måte i stede for å være slem. Er det fordi du er bitter? I så fall hvorfor er du bitter? Gjør endringer som gjør det lykkelig, ikke bruk meg som en slags punching bag. 

Du er sint fordi jeg blir kalt et forbilde. Hvorfor er det noe å bli sint for? Jeg er kanskje langt ifra ditt forbilde, men la meg være andres.

“Hva har du gjort for å fortjene å være et forbilde annet enn å være med på Paradise Hotel og blogge?”  

“Du er verken skuespiller eller sanger”.

Nei det er jeg ikke, så jeg tviler på at de som ønsker å bli sanger eller skuespiller ser opp til meg på den måten, men de kan så absolutt se opp til meg på andre måter. Mannen som gjør trappevasken i leilighetsbygget mitt kan være noens forbilde selv om han “ikke gjør annet enn å vaske trapper”. Kanskje han er en fantastisk flott far og er andres forbilde av den grunn, eller kanskje han har utrolig fine holdninger og er et forbilde for yngre? Et forbilde kan være akkurat hvem du vil. Et forbilde kan være moren din, søsteren din, en venninne, en lærer, en ansatt i en butikk altså det kan være hvem som helst! Man må ikke være Adele eller Angelina Jolie for å være et forbilde og jeg synes dette er veldig smålig og trangsynt å skulle ta meg på.

Jeg har aldri gått ut og sagt at jeg er et forbilde. Det eneste jeg har gjort er å snakke om bloggere generelt som forbilder, og svart at jeg daglig får fine kommentarer og meldinger fra unge jenter som sier at jeg er forbildet deres. Det synes jeg er utrolig hyggelig, så kan dere være så snill å slutte å gjøre det om til noe negativt. Bruk energien deres på noe annet enn å dra andre ned. Tusen takk. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer
    1. finnes mange ekle folk der ute som bare vil ødelegge for andre.. ikke bry deg!
      ps. jeg lurte på en ting – hvordan ordner du slik at når du swiper opp på snapchat, så kommer man direkte til bloggen? alltid lurt på det 🙂

    2. Hege Kristin: De er så fæle… <3 Du må ha den siste oppdateringen, så kan du trykke på den bindersen til høyre etter du har tatt et bilde (rett under saksen) og legge til linken 😀 Håper du forstod det, jeg er elendig på å forklare hehe.

    3. Ååå, fine, gode Andrea <3 den klemmen jeg skrev i kommentaren min i går, den skulle du lett fått hvis jeg hadde bodd i Oslo eller i nærheten. Får sende en klem og massevis av omsorg med tankene i stedet. Stå på, du er så flink <3

    4. Hei! Jeg følte for å skrive en kommentar for å fortelle deg hvor mye jeg digger bloggen din! Jeg har vært en stille leser i hele sommer, og jeg har sett hvordan bloggen din har utviklet seg. Jeg syntes du skriver utrolig bra. Saklig, interessant, rikt, og smart. Jeg elsker bildene du bruker og hvor variert innholdet ditt er. Aldri undervurder degselv eller bloggen fordi du har virkelig det som trengs for å lage en spennende og innholdsrik blogg. Å se innom bloggen din et blitt et positivt dags rituale som jeg ser frem til hver enste dag. Stå på!

    5. Det er så lett å ta til seg det negative. Så forferdelig lett. Bare gi faen i dem som prøver å dra deg ned, for real ❤️ Du ER er forbilde for mange, du ER en god blogger, du ER en nydelig jente med så mange fine meninger og holdninger. Bloggen din er innholdsrik, du er en god lærer for dem unge. Det må du for all del ikke tvile på, kjære deg.
      Jeg leser mange blogger, å jeg har aldri sagt til noen av dem “jeg UNNER deg første plassen”, men det sier jeg til deg. For den plassen fortjener du, av alt i verden. Å tro meg, selvom ikke alle ser hvor hardt du jobber, så gjør jeg det. Det er rett og slett beundringsverdig. Stå på ❤️ Heller ikke glem at negativitet er sjalusi!

    6. Hei! Ville bare si at du er en utrolig flink blogger. Personlig mener jeg at du er en av de flinkeste på topplisten til å ha gode og varierte innlegg. Du skriver også veldig godt!😊 Gleder meg til å følge bloggen videre!

    7. Jeg har alltid lurt på hvorfor folk skriver negativt på nett. Skjønner ikke helt hva de tenker? Og ihvertfall på blogger, altså om man ikke liker en blogg eller personen som skriver, så kan man jo droppe å gå inn på bloggen! Stå på Andrea, synes bloggen din er fin og ærlig. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg