UKEN SOM GIKK #1

Dette er en ny spalte på bloggen min. Jeg vet at mange andre bloggere pleier å ha dette, og jeg har alltid likt å lese deres. Det tok litt tid før jeg kom i gang med min egen, men nå er den her, og dette blir forhåpentligvis en fast greie her på bloggen. Si gjerne ifra om dere liker den ❤

AKKURAT NÅ 

Jeg sitter/ligger i sofaen med teppet over meg og Pepsi Max i glasset på bordet. Netflix ruller over tv-skjermen som vanlig og jeg er utslitt etter den lille turen jeg har hatt utenfor leiligheten. Julie og jeg dro for å stemme (jeg fikk ikke gjort det sist da jeg egentlig skulle) og så lurte hun meg med på en tur ned til Tjuvholmen. Det ble litt mye for en fyllesyk Andrea som nå er veldig fornøyd med å være tilbake på sofaen. Jeg vurderer å tenne litt lys og finne frem isen jeg har i frysen, hihi.

UKENS TANKE

Jeg savner å studere, virkelig. Når resten av gjengen er tilbake på skolebenken etter ferien merker jeg hvor mye jeg savner det. 

UKENS HØYDEPUNKT

Gårsdagen! Det var en skikkelig fin kveld, og jeg hadde det kjempegøy! Vi var en liten jentegjeng som samlet oss hjemme hos meg. Det var vin, ost og kjeks, snacks og masse prat. Vi fant plutselig ut at vi skulle sjekke ut et nytt sted som hadde åpnet i Storgata, og det viste seg at de hadde masse spill! Altså bordtennis, boccia og shuffleboard (tror jeg). Det var sååå moro og vi endte kvelden samme sted som vi startet den, hjemme hos meg med Mamma Mia på tv-skjermen og nattmat. 

UKENS SERIE

Jeg vil si svenske PH fordi det er såååå gøy, og jeg elsker at de har tatt med de gamle guttene. Allikevel er jeg helt totalt avhengig av The Good Wife. Det er skikkelig spennende, og jeg klarer ikke legge den fra meg. 

UKENS MATRETT

Åh, jeg lagde en skikkelig digg middag for et par dager siden. Det var noe så spennende som pølsegrateng (jeg elsker pølser). Du steker paprika, søtpotet i skiver, løk, pølser, hvitløk og purre sammen og blander inn creme fraiche før du steker det i ovnen med ost på selvfølgelig. Det er SÅ godt, altså jeg elsker det.

UKENS PERSON

Det må bli lillesøsteren min. Hun har akkurat flyttet helt til Tromsø, og jeg er så glad på hennes vegne samtidig som det er trist at hun bor så langt unna. Jeg prøver iherdig å få henne til å fokusere litt mer på meg enn eksamen og komme til Oslo når jeg skal feire bursdag om en måned! Det hadde vært så koselig ❤

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg