WHAT’S IN MY BAG?

Dette innlegget velger jeg å kalle et ønske-innlegg! En nye greie jeg tester, haha. Jeg spurte på snap hva dere ønsket av innlegg, og dette ble nevnt flere ganger. Det er visst flere av dere som er nysgjerrige på hva jeg bærer rundt på i vesken min. Det er ikke noe veldig spennende om jeg kan si det selv. Dette er hva jeg har i vesken min til enhver tid. Noen ganger hiver jeg oppi masse annet rart også, men dette er the basics.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Lurte bare på ett par ting, hvilken farge er det på NYX leppestiften? Og Den skinnjakken du går med på endel innlegg. (deriblant det forrige) Hvor er den fra?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg