I DAG SKJER DET NOE VIKTIG

Jeg har så mye fri om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Dette er veldig uvant, og jeg kan ikke akkurat sture rundt hjemme hele dagen. De fleste andre er opptatt med skole, og når bloggroomie er borte er det måte på hvor mye jeg kan finne på. Jeg bør legge en plan for nå har jeg faktisk fri helt frem til torsdag! Det skal jeg gjøre, nå ga jeg meg selv en idé woho. 

Over til noe som faktisk er ganske viktig! Fordi jeg har fri i dag skal jeg bruke en liten del av den på å stemme. Jeg har stemt én gang tidligere, og det var ved forrige kommunevalg. Jeg hater å gjøre sånt alene fordi jeg ikke vet hvordan ting fungerer. Heldigvis har jeg fått samlet troppene så noen kan guide meg til rett valgbod eller noe sånt. Poenget mitt er egentlig at det jeg og resten av gjengen skal gjøre i dag er utrolig viktig! Vi, som dere også kan, skal få være med på å bestemme hvem som skal styre landet vårt de neste fire årene! Jeg kan ikke beskrive hvor utrolig heldige vi er som får lov til dette, og med det oppfordrer jeg dere alle til å komme dere til valgboden (vet ikke om det egentlig heter valgbod, men jeg kaller det for det) og stemme!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg