JEG TRODDE DE SKULLE RANE MEG

Jeg føler ikke at gårsdagen eksisterte. Det var egentlig en veldig rar dag. Jeg var ikke utenfor leiligheten i det hele tatt, og det var så deilig. Heldigvis hadde jeg alt jeg trengte innenfor husets fire vegger og trengte ikke å dra ut, selv om det sikkert hadde vært godt for sjela. Det var noe veldig rart som skjedde. Like etter at jeg våknet var det noen som ringte på døren, og da mener jeg døren inn til leiligheten min, ikke den til bygningen. Jeg skjønte ingenting, men gadd ikke stå opp. En liten halvtime senere var det noen som ringte på døren igjen, og jeg begynte å lure på hva i all verden han eller hun ville, men jeg turte ikke åpne. I går var jeg hjemme alene, og jeg er jo dritstressa som alltid så jeg åpnet ikke denne gangen heller. Jeg skjønte virkelig ikke hva dette mennesket ville! Jeg trodde seriøst noen skulle komme og rane meg eller verre.

Senere på kvelden er det noen som fysisk banker på døren, og står der i sikkert fem minutter. Nå begynte jeg jo å lure på om noe var galt! Heldigvis kom Martine like etterpå, og da viste det seg at husnøklene mine har stått i låsen helt siden jeg kom hjem fra Trondheim mandag kveld! Det er jo helt utrolig, hvordan har jeg klart det? Alle disse menneskene jeg mistenkte for å skulle rane meg har jo bare prøvd å hjelpe meg, haha. Herregud. Jeg må virkelig bli litt tøffere når det kommer til sånt. 

Genser Cubus // Skjørt Zara // Solbriller BikBok // Veske H&M // Sko Dinsko

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg