DE MISLYKKEDE BILDENE

God morgen! Jeg har faktisk sovet til nå, og det var veldig deilig. Først våknet jeg av meg selv klokken åtte, men jeg nektet å våkne. Jeg har fri, herregud da må jeg jo sove lenge haha. I hvert fall når jeg ikke skal noe som helst før senere i dag. Nå sitter jeg og koser meg med serien min og litt Pepsi Max, og kjenner hvor godt det faktisk er å være hjemme i egen leilighet. Jeg skal få unnagjort litt blogging, pakke ut og få ordnet litt her hjemme før jeg skal på trening og møte en venninne senere i dag. Aller først skal jeg dele noe morsomt med dere! Jeg elsker slike innlegg selv, og får god respons fra dere, så here we go again. 

Det er ikke bare bare å ta bilder, hehe. I det siste har jeg vært unormalt vanskelig å fotografere, og det har blitt en god del stygge bilder. Jeg har en uvane hvor jeg ikke klarer holde fokuset i mer enn fire sekunder av gangen, hehe. Det er typisk meg å starte en samtale midt i shooten, og da blir det fort en del rare bilder som for eksempel disse!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg