HER VIL JEG BO

Nå sitter jeg på flyplassen med Rebecca og er klar for å forlate Trondheim for denne gang. Jeg har hatt det skikkelig bra, rett og slett. Det var så utrolig gøy på lørdag, og vi fulgte opp med Cava-søndag i går. Jeg har seriøst hørt om denne Cava-søndagen helt siden vi sjekket inn på PH, så endelig fikk vi testet ut det. Jeg var ikke helt i party-humør, så det ble tidlig kvelden på meg. Egentlig synes jeg det er like greit. Jeg kjøpte med meg en smoothie og en wrap far hotell-lobbyen og la meg i sengen for å se lørdagens episode av Side om side. 

Jeg trives skikkelig godt her, og i går vurderte jeg å flytte hit et lite sekund. Det tok ikke mer tid enn det før resten av gjengen spurte hva i all verden jeg skal finne på her, haha. Det var et godt poeng. Jeg ser at det holder meg slike helgebesøk fordi å være her lenge kunne fort blitt litt kjedelig om jeg ikke har noe annet å gjøre. Samtidig frister det litt, så hvis jeg skal fortsette studiene i Norge vil det definitivt bli i denne byen! Jeg har skikkelig lyst til å flytte hit en gang, kanskje for en kortere periode eller muligens når jeg skal etablere meg? Vi får se hva som skjer i fremtiden. 

I går fikk vi sett litt mer av byen, og det synes jeg var veldig hyggelig. Julie har bil, så hun tok oss med opp til festningen. Det var en helt sykt fin utsikt, og jeg kunne sittet der i en evighet og bare sett utover byen. Jeg synes det var så koselig å se hvor mange som hadde plassert seg utover i parken. Noen satt med engangsgrill og hygget seg, mens andre hadde tatt med kubbespill og lekte mens solen stekte!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg