AKKURAT DET JEG TRENGTE

Annonse – sponset opphold

Nå er vi straks på vei ut av døren for å spise lunsj. Vi kom til Trondheim tidligere i går, og siden det har det egentlig gått i ett. Vi akkurat sjekket inn på hotellet, som er superfint! Jeg elsker det, og i tillegg er det supersentralt. Jeg har rukket å bli glad i den byen her i løpet av disse to turene. Det er så koselig her!

Grunnen til at vi er i Trondheim er fordi vi var på en lansering for en ny app, nemlig TeleG! Jeg synes dette er veldig moro å få være med på, og vi møtte så mange kule mennesker som også var på arrangementet. I tillegg er det en liten reunion med PH fordi Aleks, Martine Lunde Rebecca, Morten og Sofie også er her. Hele kvelden var så morsom, og det er virkelig lenge siden jeg har kost meg så mye. Det var faktisk akkurat en slik kveld jeg trengte nå!

Det var en morsom samling av folk, og vi ble tatt med ut på middag før vi dro til utestedet hvor arrangementet fant sted. Tidligere på dagen var vi så heldige at vi ble sminket av to kjempeflinke jenter fra MAC før vi dro på arrangementet. Jeg ble så utrolig fornøyd med sminken, og følte meg rett og slett skikkelig fin! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg