HVORFOR SKRIVER JEG ENDA OM PARADISE?

Dette har jeg nevnt tidligere i en spørsmålsrunde, men jeg tenkte at jeg kunne svare litt mer ordentlig. Det er blandede følelser hos leserne mine når det kommer til dette med Paradise Hotel. Det er noen som ber meg slutte å skrive om det, mens andre fortsatt stiller spørsmål og ønsker innlegg om alt Paradise-relatert. Jeg forstår dere begge, og det gjør det litt vanskelig. 

Jeg føler selv, og får gode tilbakemeldinger på at jeg har en variert blogg. Det å skrive om forskjellige temaer er noe jeg absolutt gjør, og jeg kan gå fra et overfladisk innlegg om sminke og rett til sultkrisen i Jemen. Jeg skriver om det som interesserer meg, men samtidig tar jeg imot ønsker fra dere med åpne armer. Derfor har jeg fortsatt å skrive innlegg om Paradise Hotel. Selv om en del lurer på hvorfor og mener det er på tide å bevege seg bort fra dette kan jeg helt ærlig innrømme at dette er det mest populære jeg kan skrive om. Det er her jeg henter flest klikk og flest lesere. Når det er sagt så kunne jeg av den grunn skrevet om Paradise Hotel hver eneste dag, men det gjør jeg ikke.

Det var en periode jeg ikke skrev om PH i det hele tatt, og så skrev jeg plutselig litt om det igjen forrige måned. Sånn er det, men jeg mener det er helt feil å si at jeg kun skriver om det. Etter at siste episode ble sendt har jeg kanskje hatt fem innlegg om det til sammen, og det er på etterspørsel fra dere. Jeg forstår at det kan virke som om jeg har skrevet mer om det, men det er antakeligvis fordi jeg alltid får spørsmål om det i spørsmålsrundene og derfor er Paradise Hotel noe som går igjen hver uke. Jeg har på ingen måte basert bloggen min kun på Paradise Hotel-innhold, og hvis dere åpner øynene litt og blar dere gjennom arkivet ser dere at det ikke er så mange innlegg om noen skal ha det til. Jeg publiserer tre innlegg om dagen, og når to innlegg forrige måned handlet om PH så er ikke det veldig mange prosent om man skal se på det slik. 

Jeg håper det oppklarte litt, og om dere har gode forslag til hva jeg kan skrive om er jeg selvfølgelig åpen for det! Det beste for meg er jo når dere gir meg tilbakemeldinger ♥ 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg