ENDRING I PLANENE

I dag drar jeg til Trondheim, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg flyr med Morten og Rebecca fra Oslo, så det blir koselig å ha selskap på turen. Jeg er helt håpløs på å finne frem, så det er godt jeg har med meg to støttekontakter hehe. Egentlig skulle jeg bare være en natt, men for dere som følger meg på snap (andreasveinsdot heter jeg der, følg meg gjerne) så dere at jeg har bestilt en ny billett. Jeg skal nemlig bli en ekstra natt, woho! Trondheim er en skikkelig hyggelig by, og jeg hadde det så moro sist jeg var der. Derfor bestemte jeg meg for å bli helt frem til mandag kveld, og jeg angrer ikke et sekund på den avgjørelsen. 

Nå skal jeg faktisk pakke sammen det siste og komme meg ned til togstasjonen! Dette blir så gøy, og jeg gleder meg til å komme på plass. I mellomtiden kan dere kose dere med et lite bildedryss fra forrige Trondheims-tur. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hvis du skal på det eventet så skal tanta mi fra Mac sminke deg kanskje hun skal ihvertfall sminket Triana

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg