DETTE GJORDE MEG GLAD I DAG

Jeg fikk nye vipper, endelig! Eller ikke så endelig, fordi det er vel bare rett over to uker siden jeg fylte på sist hehe. Allikevel er det en stor forandring, og jeg føler meg mye finere allerede. Det er så lite som skal til. I tillegg er det så utrolig koselig å komme til Beauty House. De jentene er så søte, og jeg elsker å bli dullet med hihi. (Behandlingen er sponset)

Kjøpte meg iskaffe for første gang på lenge! Jeg prøver egentlig å kutte ned på slike utgifter, men innimellom må man faktisk unne seg noe godt. I tillegg var jeg både tørst og trøtt, så derfor trengte jeg virkelig den iskaffen. 

Fikk et kompliment i det jeg kom på jobb! Det er hyggelig altså. Kollegaen min synes jeg så skikkelig Fresh ut i dag, og det var hyggelig å høre med tanke på at jeg ikke har vasket håret siden mandag (hehe ekkelt iknow, men det ble bare sånn). Utrolig koselig å starte en arbeidsdag slik. 

Ble invitert på middag! Det er det beste jeg vet om. Emilie, en av mine bestevenninner har et helt amazing klesskap og jeg trenger noe å ha på meg på lørdag. Derfor fant vi ut at jeg skal gå gjennom klesskapet og så skal vi spise middag sammen. Jeg sitter faktisk i leiligheten hennes nå, og vi har en deilig lakselasagne stående i ovnen as we speak. Det blir så digg!

Solen tittet frem akkurat nå! Det har vært ganske grått i dag, og det er utrolig hva litt sol kan gjøre med humøret altså. 

Meldte meg inn i NOAH! Dette har jeg tenkt på lenge, og da Emilie og jeg var på vei hjem gikk vi forbi to supersøte jenter som stod på Karl Johan. Det de brukte for å trekke oss inn var en plakat hvor det stod dyrepoliti, og det er noe vi MÅ få over hele landet! Jeg dro med meg Emilie og begge meldte oss inn. Nå er det ikke lenge til fakkeltoget mot pels heller, og jeg håper å se så mange som mulig av dere!

Fant et antrekk til lørdag. Wiiii, takk Emilie. Jeg har funnet noe å ha på meg på lørdag. Jeg skal jo på et arrangement i Trondheim, og er lei av alle mine egne klær så dette passet perfekt. 

Vi fikk masse fine nyheter på jobb. Jeg elsker når vi får nyheter, og idag fikk vi så utrolig mye nydelig nattøy! Vi fikk blant annet to nattkjoler med en helt fantastisk blonderygg i mørk grønn og i mørk blå, med matchende kinomoer. Jeg må nesten ha begge to, hehe… 

Jeg kom på at jeg har Mangois i fryseren! Wiiii igjen! Nå har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem. Jeg skal gjøre som i går, tenne masse lys på soverommet og kose med med Mangois og The Good Wife som jeg har blitt totalt hekta på. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Å dette var et fint innlegg å lese 🙂 Jeg bare lurte på hva lakse-lasagne er? Hvordan bruker du laksen i denne retten? 🙂

    2. Hei 🙂 har vurdert lenge å legge igjen en kommentar på bloggen din men har aldri “orket” før nå. Jeg ville bare si at du har en skikkelig feel-good blogg, hver gang jeg går inn på bloggen din så får jeg en sånn god følelse inni meg! Jeg følger med på alle de Andre PH-bloggene også men jeg må si din er den beste for jeg føler du er så ekte! Så ville egentlig bare si bra jobba og fortsett sånn som du gjør 🙂 Du fortjener en mye høyere plass på topplista, men det kommer seg! You are doing Great! P.S jeg legger aldri igjen kommentarer på andre blogger så det sier litt om hvor god du er når du får MEG til å kommentere hahaha

    3. Jeg legger heller aldri igjen kommentarer- faktisk første gang her også- men helt enig i personen over meg. Jeg følger en del bloggere nå, mest fordi jeg skriver masteroppgave knyttet til sosiale media, påvirkning etc. Du skriver bredt, men er også forsiktig med tema som du vet du ikke er “ekspert” på. Tror ikke du skal være redd for at mangelen på “paradis-kjæreste” skal gjøre at du havner i skyggen av de andre. Det at du har en “normal” jobb i tillegg tror jeg er mest positivt. Om bloggen skal overleve må en ha noe å tilføre leserne, og det at du jobber gir deg flere ben å stå på med tanke på emner, og leserne kan lettere relatere til deg. Jobben gir deg også mer struktur i bloggen, som leser vet en nesten når en kan forvente innlegg fra deg. Kanskje ikke noe du tenker over, men jobb preger absolutt bloggen din- dog i den positive retningen. Og til slutt; også svarene her i feltet gir en feelgood-følelse. Her er lite syt og klaging og det gjør at en kommer tilbake for å lese. Ved mye syt og drama kommer en tilbake av en annen type nysgjerrighet og den nysgjerrigheten gir seg raskere enn ønsket om å oppriktig lese bloggen. Lykke til videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg